Chalet Kim

10Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Krimml

Op vakantie geweest naar Kim?

10Fenomenaal

• 10Ligging t.o.v. pistes

Chalet info

• Sauna
Meer chalet info
Tonen op kaart

1 review over Chalet Kim

• 10K. Malinowska26-01-2010

Fantastisch, sneeuwzeker en op de piste

Wij vonden het fantastisch, het huis ligt echt op de piste bij de lift, je kijkt recht op de skipiste vanaf de woonkamer. Je kunt hier echt skiën tot de voordeur. Het is erg gezellig en luxe ingericht, de typisch oostenrijkse kaminofen en eethoek zorgden voor nog meer gezelligheid. Wij waren met 12 personen en hadden meer dan voldoende ruimte. Restaurant en supermarkt zijn erg dichtbij. Het chalet ligt op een hoogte van 1700m, dus zeker veel sneeuw. Volgend jaar weer, zeker een aanrader.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2009