Chalet Kim

ChaletWeer vandaag16°1°
Chalet Kim

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Kim voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet Kim in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch, sneeuwzeker en op de piste

K. Malinowska
26-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij vonden het fantastisch, het huis ligt echt op de piste bij de lift, je kijkt recht op de skipiste vanaf de woonkamer. Je kunt hier echt skiën tot de voordeur. Het is erg gezellig en luxe ingericht, de typisch oostenrijkse kaminofen en eethoek zorgden voor nog meer gezelligheid. Wij waren met 12 personen en hadden meer dan voldoende ruimte. Restaurant en supermarkt zijn erg dichtbij.

Het chalet ligt op een hoogte van 1700m, dus zeker veel sneeuw.

Volgend jaar weer, zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kim in Krimml, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.