Chalet Almhaus Müller

Chalet Almhaus Müller
9,9

• Ligging t.o.v. pistes9,8

5 reviews over Chalet Almhaus Müller in het Nederlands

Geweldig en ieder jaar weer totdat ik met een roll

familie met vrienden,
1-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn op skivakantie geweest en hebben daar enorm genoten van de grote hoeveelheid sneeuw. De kinderen zijn ook mee geweest samen met weer hun kinderen die daar op skiles ook hebben genoten, ze kunnen nu ook echt mee gaan skiën. We gaan komende winter weer en hebben op tijd geboekt want dit huis zit al heel snel vol, dit vanwege de mooie en gunstige ligging.

Volgende keer weer ;)

A.C. Molenaar
22-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi Huis en Mooie plek met prachtig uitzicht in sfeervolle omgeving.

Leuk om in de zomer te mountenbiken en in de winter te skiën

top ingerichte vakantiewoning

geeft niet
26-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij zijn hier deze winter geweest met 9 mensen en waren verrast over de ligging en inrichting. direkt aan de alnglaufloipe en 5 minuten naar de skilift, prachtig uitzicht over het dal en ondanks dat het alleen vanuit de keuken te zien is. Mooi en uitgebreid ingericht. PRijs kwaliteit is heel goed, komen zeker terug

ChaletsPlus

geweldige accomodatie in een heerlijk skigebied

Patrick en Rian
15-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige accomodatie. Een heerlijk ruim huis ruim voorzien van luxe faciliteiten.

Heerlijk: ruim en nieuw huis, complete keuken met alle apparatuur, wasmachine en droger, haard incl. houtvoorraad, voldoende parkeerplek (zelfs in een garage), schitterend uitzicht op het dal van Konigsleiten. Ook in directe omgeving leuk om met de slee te wandelen en het skigebeuren te aanschouwen.

Op 500 meter afstand (=goed te lopen): de piste, 2 skiliften, een goed restaurant (Plattenalm), skischool, Intersport (supermarkt op 4 km. in Konigsleiten)

Top!

Gezelschap: 6 volwassenen, 4 kinderen (2 tot 9 jr.)

2008

top woning

JM
4-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

nagelnieuwe woning en mooi uitgevoerd. Ook kindvriendelijk ingericht. mooie slaapkamers en fijne bedden.

ChaletsPlus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Almhaus Müller in Krimml, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Almhaus Müller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.