Aparthotel Sterngucker

Contact

106 reviews over Aparthotel Sterngucker

• 2019
    9M Rutten27-05-2019

Heerlijk! Zowel appartment als ligging top

Heel fijn appartement in Aparthotel Sterngucker, binnendoor naar het restaurant en speelruimte. En 's ochtends broodjes afhalen en ontbeten in eigen appartement met fijne keuken. Wij hebben genoten van een heerlijke week, ideaal met de kleine kinderen, en de ligging is fantastisch! Vriendelijk (NL) personeel, wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Jeroen11-02-2019

Super appartement/hotel ‘n fantastische ligging!

Het appartement/hotel waarin we verbleven was zeer ruim, een appartement met een keukentje en met alles wat je maar kan wensen. Mooie ruime badkamer met nog een extra douche en toilet. Geen vaatwasser, maar ach afwassen is hartstikke gezellig natuurlijk op vakantie! Daarnaast ook nog een prachtig balkon met mooi uitzicht op de bergen. De auto staat geparkeerd in een overdekte garage, dichtbij het depot waar je al je ski spullen kunt droppen met een zeer ruime kluis. Echt heel ideaal. Je loopt het trappetje af, doet de ski’s aan en je staat zo goed als direct op de piste en naar de dichtsbijzijnde lift. Ook is de supermarkt erg dichtbij en zelfs een pizza take-away. Het restaurant in het hotel is daarnaast ook erg goed, met daarbij ook een speelruimte voor kinderen. Dat vonden we echt super. De mensen in het hotel zijn ook erg (klant)vriendelijk. Kortom: helemaal super. Voor de apres-ski moet je wel een aardig stukje lopen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Snowflake20-01-2019

Aanrader

Zeer centraal gelegen naast de piste. Vriendelijke eigenaren die je welkom laten voelen en die je niets opdringen. Er heerst een rustige sfeer en het is ook kindvriendelijk. De appartementen zijn eenvoudig, maar netjes ingericht en redelijk schoon. Beneden een degelijk restaurant met groot terras. Voor iedereen voldoende parkeerplek . Skikelder zag er ook netjes uit. Het enige minpunt is dat de prijzen voor 2019 redelijk zijn verhoogd. Al met al wel een aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 2018
    9Familie Tas01-08-2018

aanrader

Goed hotel. Ligt wel vrij hoog dus naar het dal is het even rijden. 30 minuten. Locatie is heerlijk tijdens een hittegolf. De temperatuur was er tussen de 15 en 20 graden. Goede keuken met veel serviesgoed. Prima bedden. Leuk dat er animatie is voor de kinderen. Leuke speelhoek binnen en buiten is een speeltuin. Halfpension heeft een prima ontbijt met genoeg keuze. Avond eten is keuze uit 2 voor/hoofd en nagerechten. Mogelijkheid tot extra groente. Genoeg keuze uit kindermenu's en zij kunnen ook de volwassenen maaltijd nemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Bertram Eijkelboom28-08-2017

Topvakantie op geweldige locatie

Wij waren zeer positief verrast over het totale plaatje en komen hier zeker terug, Het heerlijke uitgebreide ontbijt en fijne goed verzorgde keuze diner s'avonds, waarbij specifieke wensen mogelijk zijn was top. De kinderen waren iedere dag weer uitgelaten over de animatie, welke zeer gevarieerd is en waarbij je als ouder ook mogelijkheden hebt om aan mee te doen. Als ik een minpuntje zou moeten melden dan is het wel dat onze 14 dagen te snel voorbij gevlogen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Corelly05-08-2017

Mooie locatie

Mooie ruime kamer, met keukentje.Fijn uitzicht vanaf het balkon. Wij waren hier in de zomer en hebben heerlijk kunnen wandelen. Wij hadden half pension geboekt wat ons prima is bevallen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Marianne31-07-2017

Mooi, ruim en goed verzorgd

Ondanks dat het weer ons wat in de steek liet, hebben we weer een geweldige week gehad in Sterngucker. Mooi, ruim appartement met een prachtig uitzicht. Het ontbijt was compleet en diner was elke dag weer heerlijk. Ook voor de kinderen keuze genoeg. De kinderen hebben niet elke dag gebruik gemaakt van de animatie, maar er was een leuk aanbod met enthousiaste leiding. De familie van der Heide en medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij! We gaan zeker nog eens terug!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6henk13-03-2017

jammer

Wij waren hier met zeven volwassenen en twee kinderen van negen en elf in de voor jaars vakantie.De ligging is erg goed vlak bij de pistes dus zo op de skiepiste. Appartement voor acht tot tien personen is mooi ruim en de bedden zijn prima,het jammere is dat er maar een wastafel in de twee badkamers is , dus iedere morgen in de rij om je te wassen.Ook ontbreekt er een vaatwasser in de verder prima uitgeruste keuken Jammer. Wij hadden volpension geboekt ontbijt prima maar het geboden diner was erg karig naar ons oordeel , het stond niet in verhouding met de prijs en vooral de kinderen kwamen er bekaaid van af. Een wilde graag iets anders dan de vissticks of knakworst met patat dus bestelde wij een hamburger, na veel overleg in de keuken wat wij merkten moesten we tien euro toe betalen jammer jammer jammer!!!!. Voor ons geen Sterngucker meer wij zijn in Oostenrijk betre gewend.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10robbie28-01-2017

super weer als thuiskomen

In sterngucker is eigenlijk alles goed,ontbijt is goed, en het avond eten is super ! Super locatie voor het skieën het is maar 50 meter lopen vanuit de skikelder naar de piste.Mooie appartementen schoon en van alle gemakken voorzien. De parkeergarage is makkelijk te bereiken, alleen een vaatwasser ontbreekt er nog. De bedden zijn te hard.eigenlijk het enige minpunt.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Familie van der Weijden28-08-2016

Voor herhaling vatbaar

Prima kamers, van alle gemakken voorzien en schoon. Bedden waren opgemaakt en handdoeken lagen klaar. Eten ook goed, genoeg afwisseling. En de kinderen werden niet vergeten, in alle opzichten goed geregeld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

6 tips over Aparthotel Sterngucker

• Albertjan Massier, 20-04-2012 Rapporteren

Bezoek de Sterrenwacht! en als je even tijd hebt de Krimml waterval!!

• N.Hofhuis (Tubbergen), 10-09-2013 Rapporteren

Uitgebreide animatie voor jong en oud. We hebben o.a. een mooie bergwandeling gehad met een duits-talige en een nederlands-talige gids.

• Jolanda Hartman, 29-07-2013 Rapporteren

Ga er op uit de omgeving is prachtig !!!

3 vragen over Aparthotel Sterngucker

• Annenoot, 25-11-2015 Rapporteren

Kan je leuk zwemmen in de buurt?

Kan je leuk zwemmen in de buurt van het hotel?

• robert, 08-10-2014 Rapporteren

sauna

wat kost het om de sauna in te gaan, ik kan dat nergens terug vinden ,en zijn er handdoeken aanwezig of moet je die van je kamer meenemen,ik zag wel dat je moest reserveren bij de receptie voor de rest geen info groetjes robert

Rolf Jacobs , 12-03-2015

Er is een sauna, die is gratis en er zijn handdoeken

• rob, 27-02-2014 Rapporteren

draadloos internet

ze zeggen dat je draadloos internet heb in je kamer, moet je daar ook voor betalen ,en zo ja wat kost dat per dag, om de hele dag op internet te zitten.

groetjes rob

Ron Leppers, 09-03-2014

Bij ons zat het in de prijs. Niet een heel snelle verbinding.

Aparthotel Sterngucker info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingHalfpension

• ZwembadBuitenzwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel