Chalet Sabinestersterster

8Fantastisch

Score uit 1 review

Oostenrijk, Salzburg, Königsleiten bei Wald

Op vakantie geweest naar Sabine?

8Fantastisch

Tonen op kaart

1 review over Chalet Sabine

• 8Gerdi15-09-2015

Relaxte berghut

We zaten op de bovenste verdieping, met eigen ingang via de trap. Voldoende parkeerruimte. Het chalet is heel mooi, nog vrij nieuw en met veel hout. Ruime badkamer met groot bad en fijne douchecabine! Er is voldoende kastruimte. Geen föhn, wel een strijkijzer. Had liever een föhn gehad, strijkijzer had dan weer niet gehoeven. Bestek was wat karig, bedlinnen was achteraf niet verplicht. Als touroperator dat duidelijk verteld had (en ik heb t nog nagevraagd), had ik m'n eigen spullen meegenomen. Heb je tenminste een instopstrook en geen koude voeten :) en hou je 40 euro over om iets anders leuks mee te doen. Het chalet zit aan de toegangsweg, maar daar hebben we weinig last van gehad. Alles bij elkaar een fijne plek om te zitten!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2015