Appartement Reichenspitze

AppartementWeer vandaag6°1°
Appartement Reichenspitze
9,6

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Reichenspitze voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Reichenspitze in het Nederlands

Volgend jaar zeker weer

Ellen, 23-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super locatie aan de piste. Groot skigebied voor beginners en ver gevorderde. We hebben de afstand van 100 km per dag gehaald!! Moderne liften met behulpzaam personeel.

Appartement: schoon, mooi, goed onderhouden, volledig ingericht, goede bedden, voldoende ruimte.

Service: behulpzaam! Verhuur van beddengoed, goede overdekte

parkeerplaatsen en volgend jaar zelfs opgemaakte bedden!

Een superlokatie in een super skigebied

Ellen, 16-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een aant. jaar komen we al in Koningsleiten. Het appartement ligt bijna op de piste! De wachttijden bij de skiliften zijn bijna nihil. Het is een modern, goed onderhouden skigebied.

Het appartement zou nu na een aantal jaar een metamorfose kunnen krijgen maar de opzet is groot en ruim!!

Volgend jaar gaan we zeker weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Reichenspitze in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Reichenspitze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Reichenspitze scoort een 9.6 uit 10 op basis van 2 reviews.