Pension Pinzgauer Höhe

Weer vandaag12°
Pension Pinzgauer Höhe
8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pinzgauer Höhe voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Pinzgauer Höhe in het Nederlands

2005

Prima accomodatie met goed ontbijt

S. Joosten
2-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima accomodatie met goed ontbijt. Vooral de ligging is ideaal: 100 meter lopen/skiën en je bent bij liften. Onder het pension zit een gezellige apres ski bar en een skischool. oefenweide voor de deur.

Gereisd Anders in Sun Jan 02 2005 19:49:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pinzgauer Höhe in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pinzgauer Höhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.