Pension Pinzgauer Höhe

Weer vandaag12°
Pension Pinzgauer Höhe
8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pinzgauer Höhe voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Pinzgauer Höhe in het Nederlands

Zeer nette appartement

Nick
23-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer nette en modern Appartement. Alles is aanwezig wat er moet zijn. Badkamer is dik in orde met een lekkere warme douche! Bedden zijn ook prima, alleen de kussens zijn te slap. De skilocker was ook top met verwarmde botsteunen. Ik kan het appartement zeker aanraden !

Gereisd Met vrienden in januari 2017
2008

Zeer goed pension

Chantal v/d Water
24-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed pension. Erg vriendelijke gastvrouw. Kamers zijn netjes en zeer schoon. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Ontbijt was erg goed. Stukje lopen naar de stoeltjesliften, maar oefenweide naast de deur. Diner in hotel Konigsleiten was ook erg goed. Erg gezellig pension met apres ski. Alles binnen handbereik.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pinzgauer Höhe in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pinzgauer Höhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.