Pension Pinzgauer Höhe

Weer vandaag-2°
Pension Pinzgauer Höhe
8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pinzgauer Höhe voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Pinzgauer Höhe in het Nederlands

Ruime appartementen op een geweldige locatie!

Guido
2-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

De luxe Appartementen Pinzgauer Höhe zijn ruim en volledig ingericht. Ze hebben een ideale ligging vlak aan de piste en dichtbij het centrum. Onder de appartementen bevindt zich een gezellige après-ski.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pinzgauer Höhe in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pinzgauer Höhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.