Pension Pinzgauer Höhe

9 reviews over Pension Pinzgauer Höhe

• 2017
      9Nick23-02-2017

Zeer nette appartement

Zeer nette en modern Appartement. Alles is aanwezig wat er moet zijn. Badkamer is dik in orde met een lekkere warme douche! Bedden zijn ook prima, alleen de kussens zijn te slap. De skilocker was ook top met verwarmde botsteunen. Ik kan het appartement zeker aanraden !

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• Oude reviews

8Chantal v/d Water24-03-2008

Zeer goed pension. Erg vriendelijke gastvrouw. Kamers zijn netjes en zeer schoon. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Ontbijt was erg goed. Stukje lopen naar de stoeltjesliften, maar oefenweide naast de deur. Diner in hotel Konigsleiten was ook erg goed. Erg gezellig pension met apres ski. Alles binnen handbereik.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8c liefkens03-03-2008

goed verzorgt pension,kamers elke dag schoongemaakt,zeer goed ontbijtbufet, droogkamer voor ski's en schoenen, dierekt aan oefenpiste gezelligge appresski onder het pension

• 9Ligging t.o.v. pistes

Familie