Pension Pinzgauer Höhe

Meer pensioninfo

9 reviews over Pension Pinzgauer Höhe

• 8Vakantieliefhebbers16-02-2014

Fantastisch in alle opzichten

Wij hadden een hotelkamer gereserveerd. De kamer was prima en werd iedere dag schoongemaakt. Groot voordeel is de ligging. 's Morgens gewoon lopend naar de liften, wat een verademing. Het ontbijtbuffet was heerlijk. Diverse apres-ski mogelijkheden in de buurt. Kortom, hier komen wij zeker nog eens terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Claudia26-01-2009

Gezellig en goed verzorgd pension

Het pension ligt zeer centraal gelegen in het dorp. Skischool en oefenweide liggen aan het pension. Het echtpaar dat het pension runt, is heel gastvrij. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ontbijt is goed en het diner was in hotel Königsleiten en bevatte iedere dag een 4 gangen menu. Sauna in het hotel ook prima. Pistes zijn super mooi, voornamelijk rood. Gerlosplatte perfect voor beginners.

• 9Jongenelis26-01-2009

Geweldige vakantie

Een heel gezellige en goed pension. Zeer vriendelijke mensen en erg gastvrij. Ligging is perfect! Klein stukje lopen naar de liften en oefenweide en skischool liggen aan het pension. Ontbijt in het pension en diner in hotel Königsleiten, minuutje lopen en goed gegeten.

• 8c liefkens03-03-2008

goed verzorgt pension,kamers elke dag schoongemaakt,zeer goed ontbijtbufet, droogkamer voor ski's en schoenen, dierekt aan oefenpiste gezelligge appresski onder het pension

Familie

0 tips over Pension Pinzgauer Höhe