Pension Pinzgauer Höhe

Vakantieliefhebbers
16-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een hotelkamer gereserveerd. De kamer was prima en werd iedere dag schoongemaakt. Groot voordeel is de ligging. 's Morgens gewoon lopend naar de liften, wat een verademing. Het ontbijtbuffet was heerlijk. Diverse apres-ski mogelijkheden in de buurt. Kortom, hier komen wij zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in februari 2014

Gezellig en goed verzorgd pension

Claudia
26-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het pension ligt zeer centraal gelegen in het dorp. Skischool en oefenweide liggen aan het pension. Het echtpaar dat het pension runt, is heel gastvrij. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ontbijt is goed en het diner was in hotel Königsleiten en bevatte iedere dag een 4 gangen menu. Sauna in het hotel ook prima. Pistes zijn super mooi, voornamelijk rood. Gerlosplatte perfect voor beginners.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie

Jongenelis
26-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel gezellige en goed pension. Zeer vriendelijke mensen en erg gastvrij. Ligging is perfect! Klein stukje lopen naar de liften en oefenweide en skischool liggen aan het pension. Ontbijt in het pension en diner in hotel Königsleiten, minuutje lopen en goed gegeten.

Gereisd Met partner in januari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Pinzgauer Höhe voor je op een rij gezet:

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pinzgauer Höhe in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pinzgauer Höhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.