Pension Pinzgauer Höhe

9 reviews over Pension Pinzgauer Höhe

• 2017
      9Nick23-02-2017

Zeer nette appartement

Zeer nette en modern Appartement. Alles is aanwezig wat er moet zijn. Badkamer is dik in orde met een lekkere warme douche! Bedden zijn ook prima, alleen de kussens zijn te slap. De skilocker was ook top met verwarmde botsteunen. Ik kan het appartement zeker aanraden !

Met vrienden

• Oude reviews

8Vakantieliefhebbers16-02-2014

Fantastisch in alle opzichten

Wij hadden een hotelkamer gereserveerd. De kamer was prima en werd iedere dag schoongemaakt. Groot voordeel is de ligging. 's Morgens gewoon lopend naar de liften, wat een verademing. Het ontbijtbuffet was heerlijk. Diverse apres-ski mogelijkheden in de buurt. Kortom, hier komen wij zeker nog eens terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8Guido02-01-2014

Ruime appartementen op een geweldige locatie!

De luxe Appartementen Pinzgauer Höhe zijn ruim en volledig ingericht. Ze hebben een ideale ligging vlak aan de piste en dichtbij het centrum. Onder de appartementen bevindt zich een gezellige après-ski.

Met jonge kinderen

• 9N. Hoekstra15-03-2009

Voor herhaling vatbaar

Pension met een prettige sfeer. Ligt wat hoger gelegen in het dorp, waardoor je over de weg skiend naar de stoeltjeslift kan. Lopen ong. 5 minuten. Kamer zeer eenvoudig, wel schoon. De apres-skibar in de kelder is gezellig, en zorgde niet voor geluidsoverlast op mijn kamer (op de 2e verdieping).

Alleenreizend

• 9Claudia26-01-2009

Gezellig en goed verzorgd pension

Het pension ligt zeer centraal gelegen in het dorp. Skischool en oefenweide liggen aan het pension. Het echtpaar dat het pension runt, is heel gastvrij. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ontbijt is goed en het diner was in hotel Königsleiten en bevatte iedere dag een 4 gangen menu. Sauna in het hotel ook prima. Pistes zijn super mooi, voornamelijk rood. Gerlosplatte perfect voor beginners.

• 9Jongenelis26-01-2009

Geweldige vakantie

Een heel gezellige en goed pension. Zeer vriendelijke mensen en erg gastvrij. Ligging is perfect! Klein stukje lopen naar de liften en oefenweide en skischool liggen aan het pension. Ontbijt in het pension en diner in hotel Königsleiten, minuutje lopen en goed gegeten.

• 8Chantal v/d Water24-03-2008

Zeer goed pension. Erg vriendelijke gastvrouw. Kamers zijn netjes en zeer schoon. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Ontbijt was erg goed. Stukje lopen naar de stoeltjesliften, maar oefenweide naast de deur. Diner in hotel Konigsleiten was ook erg goed. Erg gezellig pension met apres ski. Alles binnen handbereik.

Met vrienden

• 8c liefkens03-03-2008

goed verzorgt pension,kamers elke dag schoongemaakt,zeer goed ontbijtbufet, droogkamer voor ski's en schoenen, dierekt aan oefenpiste gezelligge appresski onder het pension

Familie

• 8S. Joosten02-01-2005

Prima accomodatie met goed ontbijt. Vooral de ligging is ideaal: 100 meter lopen/skiën en je bent bij liften. Onder het pension zit een gezellige apres ski bar en een skischool. oefenweide voor de deur.

Anders

0 tips over Pension Pinzgauer Höhe