Pension Pinzgauer Höhe

Zeer nette appartement

Nick
23-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer nette en modern Appartement. Alles is aanwezig wat er moet zijn. Badkamer is dik in orde met een lekkere warme douche! Bedden zijn ook prima, alleen de kussens zijn te slap. De skilocker was ook top met verwarmde botsteunen. Ik kan het appartement zeker aanraden !

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Fantastisch in alle opzichten

Vakantieliefhebbers
16-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een hotelkamer gereserveerd. De kamer was prima en werd iedere dag schoongemaakt. Groot voordeel is de ligging. 's Morgens gewoon lopend naar de liften, wat een verademing. Het ontbijtbuffet was heerlijk. Diverse apres-ski mogelijkheden in de buurt. Kortom, hier komen wij zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in februari 2014

Ruime appartementen op een geweldige locatie!

Guido
2-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

De luxe Appartementen Pinzgauer Höhe zijn ruim en volledig ingericht. Ze hebben een ideale ligging vlak aan de piste en dichtbij het centrum. Onder de appartementen bevindt zich een gezellige après-ski.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

N. Hoekstra
15-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Pension met een prettige sfeer. Ligt wat hoger gelegen in het dorp, waardoor je over de weg skiend naar de stoeltjeslift kan. Lopen ong. 5 minuten. Kamer zeer eenvoudig, wel schoon. De apres-skibar in de kelder is gezellig, en zorgde niet voor geluidsoverlast op mijn kamer (op de 2e verdieping).

Gereisd Alleenreizend in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig en goed verzorgd pension

Claudia
26-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het pension ligt zeer centraal gelegen in het dorp. Skischool en oefenweide liggen aan het pension. Het echtpaar dat het pension runt, is heel gastvrij. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ontbijt is goed en het diner was in hotel Königsleiten en bevatte iedere dag een 4 gangen menu. Sauna in het hotel ook prima. Pistes zijn super mooi, voornamelijk rood. Gerlosplatte perfect voor beginners.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie

Jongenelis
26-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel gezellige en goed pension. Zeer vriendelijke mensen en erg gastvrij. Ligging is perfect! Klein stukje lopen naar de liften en oefenweide en skischool liggen aan het pension. Ontbijt in het pension en diner in hotel Königsleiten, minuutje lopen en goed gegeten.

Gereisd Met partner in januari 2009

2008

Zeer goed pension

Chantal v/d Water
24-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed pension. Erg vriendelijke gastvrouw. Kamers zijn netjes en zeer schoon. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Ontbijt was erg goed. Stukje lopen naar de stoeltjesliften, maar oefenweide naast de deur. Diner in hotel Konigsleiten was ook erg goed. Erg gezellig pension met apres ski. Alles binnen handbereik.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed verzorgt pension,kamers elke dag schoongemaakt,zeer

c liefkens
3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

goed verzorgt pension,kamers elke dag schoongemaakt,zeer goed ontbijtbufet, droogkamer voor ski's en schoenen, dierekt aan oefenpiste gezelligge appresski onder het pension

Gereisd Familie in februari 2008
2005

Prima accomodatie met goed ontbijt

S. Joosten
2-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima accomodatie met goed ontbijt. Vooral de ligging is ideaal: 100 meter lopen/skiën en je bent bij liften. Onder het pension zit een gezellige apres ski bar en een skischool. oefenweide voor de deur.

Gereisd Anders in Sun Jan 02 2005 19:49:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pinzgauer Höhe in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pinzgauer Höhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.