Hotel Königsleiten Vital Alpin

8.6Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Königsleiten bei Wald

8.6Fantastisch

• 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Königsleiten Vital Alpin voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

79 reviews over Hotel Königsleiten Vital Alpin

• 2019
    10Familie L en B28-06-2019

Super, super

We zijn met z’n vieren half juni in dit hotel 7 dagen geweest. Het is een top hotel. Vriendelijke medewerkers. Super kamers. En prachtig uitzicht. We hebben zelden zo’n mooi hotel gehad. Een nadeel, er was s’avonds niet veel te doen. Maar dat heb je als je in het voorseizoen gaat. Maar voor de rest een aanrader voor mensen die voor de rust en de omgeving gaan.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Martin24-01-2019

Personeel mag wat vriendelijker worden.

Goed net hotel met zeer vriendelijk Nederlands sprekende mensen die je graag overal bij helpen,rest van het personeel van de bar of in de bediening kunnen daar nog wat van leren,moesten op zoek naar het personeel als we aan de bar wat wilden drinken. Kamers worden netjes elke dag schoon gemaakt door wel vriendelijke mensen. Wij kwamen 's ochtends 6.30 uur aan en lusten dan wel een bak koffie na een nacht rijden,terwijl de keuken al open was kregen we toch niks als gasten die voor 4000 euro hadden geboekt. Dan maar proberen bij het hotel ernaast,we werden daar onthaald of dat we daar al jaren komen logeren,konden ons gelukkig daar opwarmen. Locatie is verder oke en eten ook maar ik zou eerder 3 dan 4 sterren geven.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    7Liselotte03-03-2018

Goed hotel, maar ietwat onpersoonlijk

Het hotel heeft mooie, schone en ruime kamers. Personeel is erg vriendelijk en het eten goed verzorgd. De afzuiging van de keuken is onvoldoende waardoor er een etenslucht hangt in het hotel. Tot slot misten wij een sfeervolle borrelruimte waar iedereen na het skiën gezellig bij elkaar komt. Hierdoor vonden wij het hotel wat onpersoonlijk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 1Opgelicht23-01-2018

Dubbel betaald

Ze laten je 2 x pinnen en het apparaat blijft zogenaamd een fout melding geven. Gewoon 2 x afgeschreven en maar door drammen dat je nog een keer moet betalen. Laat je zien dat het afgeschreven is en dan krijg je te horen ‘jouw probleem’ . Na een hoop gezeur krijg je dan toch eindelijk je geld. Nooit meer!!!!!

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

8Jeroen Waterreus09-01-2017

Geen fratsen, goed hotel.

Ligging hotel is midden in het centrum. De kamer was prima. Faciliteiten normaal, niet overweldigend. Gewoon een goed hotel voor een normale prijs. Minder vond ik het avondeten en de verzengende hitte in het hotel. Wifi achter een inlogpagina die je er naar iedere sessie weer uit gooit werkt niet heel fijn.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8MtdeV09-01-2017

Zeer prettig, kindvriendelijk hotel

Zeer vriendelijk personeel, eenvoudig doch schoon hotel, ruime kamers, hele fijne sauna, personeel was zeer begaan met gasten, deden er alles aan om voor onze dochter glutenvrij eten te verzorgen, overig eten ook zeer goed. Iets minder: WiFi, iedere keer opnieuw inloggen, soms geen Wifi of zeer matig. Geen extra's op badkamer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 9Anouk19-12-2015

Comfortabel hotel met vriendelijk personeel

Dit is de 3e keer dat wij onze vakantie in hotel Konigsleiten hebben doorgebracht. 2x in de winter en nu voor het eerst genoten van het hotel en de omgeving in de nazomer. Wat een zalig hotel. Ruime en schone kamers, vriendelijk personeel. Uitstekend eten, In de winter een keuze menu en in de zomer in de vorm van een uitgebreid buffet met drankjes all inclusive. Het wellnessgedeelte is ruim en van alle alle gemakken voorzien. De ligging van het hotel is goed. In de winter bij voldoende sneeuw skiën tot aan het hotel en in de zomer starten er veel wandelroutes vlakbij het hotel. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Klaas Visscher04-09-2015

fantastisch hotel met zeer goed eten

Het hotel Königsleiten Vital Alpin is een hotel waar goed toeven is. De kamers zijn ruim en zeer schoon. Het eten is ook perfect en de omgeving prachtig. We komen hier graag terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Jan & Lorraine31-08-2015

Genieten

Dit jaar in januari geweest voor de derde keer. Uitstekend hotel,goed gevarieerd eten,ontbijt,diner en een geweldige welness. De ligging is prachtig in een rustig dorp.Hier heb je echt vakantie,helemaal top. Extra lof voor Paul. Mijn vrouw was de laatste drie dagen van de vakantie ziek, kiespijn wat een ontsteking bleek te zijn. De dag van vertrek ,wij werden pas in de avond opgehaald door de bus heeft paul een kamer geregeld voor ons omdat we niet op onze eigen kamer langer konden blijven. Ik hoefde zelfs niks te betalen. Volgend jaar zijn we weer van de partij.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9ingrid terra01-08-2015

Heerlijke week gehad!!

Hotel Konigsleiten Vital Alpin is een echte aanrader!! Zeer vriendelijk personeel, heerlijk gevarieerd eten! Er ontbreekt je aan niets. Zelfs de drankjes bij het avondeten zijn inbegrepen bij half pension. Super! Prachtig uitzicht vanaf ons balkon op de besneeuwde bergtoppen! Omgeving is ook erg mooi, er is genoeg te doen en te zien. Bij slecht weer kun je genieten van de mooie wellness faciliteiten. Badjas en handdoek worden gebracht op je kamer. Kortom, in één woord: genieten! Paul, Maria, Tom en het overige personeel bedankt voor de goede zorg!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2015

2 tips over Hotel Königsleiten Vital Alpin

• Eric, 18-08-2012 Rapporteren

Leuke activiteiten georganiseerd voor de jeugd en voor de wandelaars

• helenasluijs, 17-10-2011 Rapporteren

Wij hebben bijna 1 hele dag genoten van de watervallen en zijn de berg opgeklauterd geheel naar boven. Entree 2,50, maar ook tol 7,50. Toch de moeite waard! Insbruck op rij-afstand. Wij waren graag naar de sterrenwacht gegaan, maar hadden hier geen tijd meer voor.

0 vragen over Hotel Königsleiten Vital Alpin

Hotel Königsleiten Vital Alpin info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsKapper
    • ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette