Appartement Hochleger am Anger 13-22-26

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Hochleger am Anger 13-22-26 voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Hochleger am Anger 13-22-26 in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super!

Fam. Meerten
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Am Anger 26 is super comfortabel, voorzien van combimagnetron, afwasmachine, wasmachine, kabel-tv en een hifi-set waarmee je met bluetooth je eigen muziek op kunt zetten. Lekkere bedden, fijne douche en buiten een ruim terras met stoelen gelijkvloers met het garagedak zodat de kinderen direct voor het huis heerlijk in de sneeuw kunnen spelen.

De Anger ligt recht tegenover de Dorfbahn, de kabelbaanlift naar het skicentrum van Königsleiten op 2100 meter hoogte (het dorp ligt op 1600 meter). Dit geeft toegang tot de Zillertal Arena, het 20km lange skigebied dat acht dorpen verbindt door 143km van 30% blauwe (makkelijk), 8% zwarte (gevorderden) en 62% rode (gemiddelde) pistes.

Königsleiten ligt vlak boven het in Nederland zeer bekende Gerlos. Het charmante dorp is meer sneeuwzeker dan Gerlos, bestaat vooral uit chalets, hotels, appartementen en restaurants en is wat rustiger. Net als Gerlos zijn er veel Hollanders, maar dan zonder de massale carnavalssfeer van Gerlos.

++ Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hochleger am Anger 13-22-26 in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hochleger am Anger 13-22-26 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.