Gasthof Edelweisshaus

• Ligging t.o.v. pistes9,0

210 reviews over Gasthof Edelweisshaus in het Nederlands

Met vrienden

• Ligging t.o.v. pistes8

geweldige groep mensen die de boel laten draaien en veel leuks organiseren en hun uiterste best doen om alles zo prettig mogelijk te laten verlopen en het naar je zin te maken.

Mooie gezellige stek, een soort thuis

Yvonne
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig, prachtige view, mooi terras, super service

Goede ski en apri ski plek

Johan
27-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuke ligging bij de pistes en vlakbij apri ski chin chin hannes en the kings.

• Ligging t.o.v. pistes9

Ligging voor piste en apres-ski-bar is uitstekend. Er werden ook skiles georganiseerd vanuit het hotel/dynamic holland. Voordeel is dat de les voor het hotel verzamelen en ze beginnen ook vroeg (8u45/9u). Belangrijk Nadeel was wel dat er maar 2 groepen voor kinderen waren en de niveau-verschillen binnen en tussen de groepen gewoon te Groot waren. Mijn dochter die prima een rode piste afkan is veel op dezelfde blauwe oefenpiste geweest. Zij vond het wel gezellig, maar het is toch ook wel leuk als ze wat leren.

Kamers verder eenvoudig, geen eigen douche/wc.

Geweldig!

Beppie vd Dungen Gronovius
12-2-2018

Geweldige vakantie gehad!

Eten was prima en de bediening onder leiding van Niels Super!

Kamers kunnen groter liefst met eigen badkamer en toilet!

Alles was wel super schoon en bedden waren prima!

super!

Willem Aalderink
12-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De enigste minpuntjes zijn kleine kamers en geen eigen douche of eigen toilet. Alles is wel super schoon en de bedden zijn prima. Zeer vriendelijk personeel en goed eten. Eigenlijk is het een ski-hotel zoals een ski-hotel moet zijn, hartstikke gezellig.

Gezellig en net Gasthof, ideale ligging aan de pis

Jannet
5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Simpele kamers, douche/toilet op de gang delen met anderen

Aanrader!

Carolien
3-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een eenvoudig maar super gezellig Gasthof direct aan de piste met een gastvrij team waardoor je direct helemaal thuis bent!

Super gezellig!

Martijn-H
2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed eten, hygiënisch en een super gezellige sfeer. Personeel doet duidelijk hun best om je een leuke vakantie te geven.

Geweldig genoten

Granic
19-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eenvoudig gasthof, maar prima als je prioriteit op het skiën ligt. Toilet en douche op de gang welke goed schoon. Eten smaakvol met een zalige salade bar en zeer vriendelijk personeel. Zoeken snel persoonlijk contact. Kamers eveneens eenvoudig maar goede bedden welke schoon. Ik had kamer aan de piste zijde met een prachtig uitzicht en eigen balkon. Klein stukje lopen en dan sta je direct op de piste en kun je al skiënd naar de eerste gondel. Al met al een heerlijke ski week gehad in Oostenrijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweisshaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Edelweisshaus in Königsleiten bei Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Edelweisshaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.