Chalet Dort Ist's

9Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Königsleiten bei Wald

Op vakantie geweest naar Dort Ist's?

9Fenomenaal

Meer chalet info

5 reviews over Chalet Dort Ist's

• 9Anoniem05-10-2011

prachtig luxe chalet!!

Wij zijn al een paar keer in Königsleiten op wintersport geweest en deze winter (2010-2011) voor het eerst in dit prachtige chalet. Wat een heerlijkheid en wat een luxe. Het ontbreekt echt nergens aan. 's Ochtends stonden we in een paar stappen op de piste en 's middags skieden bijna totaan de voordeur. Dan lekker opwarmen in de heerlijke sauna en tot slot een lekker wijntje aan de stubebank met de open haard aan. Heerlijk. De kinderen konden door het (gratis)draadloze internet in contact blijven met al hun vrienden in Nederland en verder spelletjes spelen op de spelcomputer, dus die vermaakten zich (naast het skiën) dus ook opperbest. Het was echt super en we komen volgend jaar zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9Peter12-02-2011

Fantastische plek met Oostenrijkse Gemutlichkeit

In de afgelopen week een fantastisch verblijf gehad in het chalet 'Dort Ist's" in Konigsleiten. Het chalet had alles wat we maar gewenst hadden en bood ons vooral ook gezelligheid en een warme sfeer. Alle denkbare voorzieningen waren voorhanden en dus waren we van alle gemakken voorzien. Met de 'scheiding' tussen kelder en bovenverdieping bood het bovendien een heerlijk rustige avond voor de slapende kleine kinderen, terwijl de anderen zich boven vermaakten. Het verblijf met 8 volwassenen uit het gehele 'uitgebreide' gezin werd daardoor uiterst aangenaam. Zeker met de piste naast de deur en een prachtig ski-gebied binnen bereik. Een paar suggesties ter verbetering zijn er natuurlijk altijd maar het belangrijkste is: Wij hebben genoten en vinden het zeker voor een herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 9Patrick Vreeswijk06-09-2010

Absoluut een aanrader voor 1 of 2 gezinnen.

Wat een heerlijke plek om je vakantie te vieren. Het chalet is van alle gemakken voorzien en de inventaris bestaat uit zeer deugdelijk en mooi materiaal. Wij hebben als gezin met 6 personen ons helemaal thuis gevoeld in "Dort Ist's". En er is zo ontzettend veel te beleven in de omgeving dat onze 10 dagen werkelijk omgevlogen zijn. Wij hebben bezocht: het Freizeit zwembad in Zell en het Kristallbad in Wald. De spectaculaire rodelbaan in Zell, de waterval van Krimml, paardrijden in Wald, een Mega Flying Fox sprong over een dal van 160 meter, een bergwandeling in Gerlos. Afijn teveel om op te noemen. Dit chalet met zijn omgeving is een goede aanrader voor iedereen die er zijn zomervakantie wilt vieren! Met vriendelijke groeten. Familie Vreeswijk te Moerdijk. Augustus 2010.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Patrick Vreeswijk25-08-2010

Absoluut een aanrader!

Het huis is groot en zeer compleet. Voor een gezin van 6 personen is het heerlijk verblijven in Dort ist's. De sauna is lekker en rustgevend, de inrichting is van een degelijke goede kwaliteit, het servies is volledig en mooi. Daarnaast zijn er allerlei spellen, playstation maar ook de bekende familie spellen aanwezig zodat iedereen zich kan vermaken. De kinderen hadden het prima naar hun zin door op zolder tv / dvd / games te kijken op de diverse zit zakken. Kortom een fantastisch huis in een fantastische omgeving waar het juist ook in de zomer heerlijk vakantie vieren is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Petra de Wolf25-05-2010

Een heerlijk compleet huis op een super locatie.

Wij waren in Dort Ist’s in de meivakantie met twee gezinnen, waaronder 4 kinderen in de leeftijdscategorie van 8 tot 15 jaar.

Het huis is meer dan compleet en het ontbreekt je werkelijk aan niets; met 2 gezinnen kan iedereen lekker z’n gang gaan zonder dat je elkaar in de weg zit en is het toch heel knus. Er is een mooie nieuwe zithoek met satelliet tv, dvd speler en Playstation; verder is er een typisch Oostenrijkse hoekbank met eettafel in de woonkamer naast de keuken waar we konden kaarten en internetten; boven op een soort vliering is het leuk toeven voor de jongere kinderen, met ook nog een tv-tje en Nintendo speler, en beneden is een infrarood sauna.

De inrichting ziet er fris en nieuw uit. Alles was heerlijk schoon. De hele keukeninrichting is nieuw; de slaapkamers zijn prima met goede bedden en genoeg kastruimte en haken om je spullen op te hangen.

Kortom, echt een heerlijk huis. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

1 tip over Chalet Dort Ist's

• Anoniem, 05-10-2011 Rapporteren

Ga een keer bij Finkau eten en rodelen. Dat laatste staat nergens, maar kan je wel telefonisch regelen. Echt super leuk en veilig, want het is maar een kleine baan en je bent er volgens mij altijd alleen maar met je eigen gezelschap op. De rit omhoog is al leuk!

0 vragen over Chalet Dort Ist's

Chalet Dort Ist's info