Appartement Almdorf/Hochstaffl

• 7.9Ligging t.o.v. pistes
  • 6.4Inrichting

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Almdorf/Hochstaffl voor je op een rij gezet:

14 reviews over Appartement Almdorf/Hochstaffl

• 2018
    3Hemmo06-03-2018

Geen uitzicht! No view at all

Geen uitzicht!!!! Voor €1600 voor een week krijg je een appartement Almsdorf in Konigsleiten onder Sport 2000 dat weggestopt zit achter andere appartementen. 2 meter vrij uitzicht op een muur. Meeste appartementen hebben nul uitzicht. Het management bood heel bot aan dat alleen uitzicht te krijgen was door nog eens €700 voor een week te betalen. Dit terwijl alles leeg was. Zeer onhandig appartement voor kinderwagens wegens eindeloze trappen. Je zit op de mooiste plek van de wereld maar ziet er niets van.

• Oude reviews

9Ilse18-08-2016

Alles was meer dan verwacht

Via een touroperator een appartement voor 5 personen geboekt. Een 10 persoons (CC8) appartement gekregen met bovenal een PRACHTIG uitzicht vanaf het balkon. 2 badkamers en keuken met maximale luxe. We hebben enorm genoten!

Met een baby was het heel fijn om een draagzak te hebben, met buggy/kinderwagen kom je niet ver ivm de hoogteverschillen in het dorp.

Spar in het dorp heeft alles wat je nodig hebt. Omgeving is prachtig. Topper!

• 8kim18-06-2012

Prima!

Wij logeerde in appartement Alpina (appnmr?), geboekt als appartement Almdorf bij touroperator. Aan de piste die uitkomt bij de Eberharter Almdorflift. De oefen piste waar de kinderen van ons les hadden. Ruim, schoon en van van alles voorzien appartement.

• 8Wilma27-08-2011

Rust en ruimte

Het appartement was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Grote badkamer, vaatwasser, magnatron en oven alles was aanwezig in de keuken. De bedden waren van goede kwaliteit en lagen aangenaam. Wel aan te raden om daar beddengoed te huren en niet zelf mee te nemen. De hoofdkussens zijn nl. heel groot. Het weer was super alle dagen rond de 34 graden. Zeer zeker een aanrader om naar toe te gaan. Wandelen, Zwemmen, fietsen het kan er allemaal

• 7Susan27-08-2011

Appartementen erg verschillend.

Wij zijn er tijdens de Skivakantie geweest, Skigebied vind ik persoonlijk helemaal geweldig. Appartement waar wij in zaten (t.o. Spar) waren erg klein voor 2 personen, waren 2 losse bedden met een schot er tussen dus ons 2persoons dekbed ging er met moeite op. (dekbed van app. er tussen gestopt) Spar is lekker dichtbij, restaurantjes genoeg, voor de rest dien je wel even de auto te nemen (Gerlos etc.) Maar mede door de prijs en de ligging van de piste zullen wij zeker nog eens terug komen, het is alleen afwachten welk appartement je krijgt!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8Fam van der Maden13-08-2011

netjes ingericht appartement

Deze zomer 2 weken verbleven alles voorhanden. mooie omgeving veel wandel en mountainbike mogelijkheden,in de omgeving is er veel te doen wel even met de auto rijden,zeker de moeite waard.

• 8René en Krista13-02-2011

Leuk appartementje in een knus dorpje

Deze appartementen liggen door het hele dorp heen en daarom zal de beoordeling verschillen. Wij zaten in huisje nummer 7 op de 1e verdieping. Mooi huisje met goede bedden en verder complete inrichting met oven, magnetron, vaatwasser, koffiezetapparaat.

Ruim genoeg voor 4 personen. Een 5e persoon kan op een slaapbank slapen.

Er is ook een skiberging aanwezig en een verwarming om je skischoenen te drogen.

Het dorp is niet groot. Er zijn diverse eetgelegenheden, meer dan genoeg verhuurpunten en er is een supermarktje (SPAR) die alles heeft.

Wij vonden het ook opvallend rustig in het skigebied. Nergens wachttijden voor de liften.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 9Koopman28-08-2010

Boven verwachting

Konigsleiten nr.8

mooi romantische vakantiewoning. alles lekker dichtbij. erg leuk huisje. boven verwachting.

• 8miranda23-12-2008

tevreden

ons apartement was echt groot en luxe en de kids hebben zich prima vermaakt daar we zaten echt heel hoog in de bergen dus we hadden ook een erg mooi uitzicht vooral alsje wakker word was het erg mooi

• 5Ligging t.o.v. pistes

• 3van de Wetering11-09-2008

dit nooit meer

wij waren de eerste week van september in Koenigsleiten in oosterijk in een appartement gelukkig hadden we een slaapzak bij ons die we als deken hebben gebruikt het bedden goed wat aanwezig was dekens en kussens waren te vies om onder te slapen en zaten dik onder het stof er was maar 1 pan aanwezig en de bedden waren veel te hard we hebben dan ook zeer slecht geslapen en is daar niet voor herhaling vatbaar, terplaatse moesten we ook nog 83 euro voor electra en schoonmaak betalen (ja dat waren de kleine letters) we dachten redelijk goedkoop weekje te hebben maar werdt toch iets duurder wij vinden dan ook dat het reisburo dat er duidelijk bij moet zetten appartement was erg gehorig en niet schoon

• 6Ligging t.o.v. pistes

0 tips over Appartement Almdorf/Hochstaffl