Weer vandaag13°

• Ligging t.o.v. pistes9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Robinson Club Amade voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Robinson Club Amade in het Nederlands

top zomer in de bergen

Fam M de Jong
4-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het paradeplaatje van de Robinson clubs, alles klopt! Vanaf het moment dat je binnen loopt tot dat je naar huis gaat, pure verwennerij, mooie locatie zeer rustig gelegen, zeer goed eten, veel (sport) faciliteiten en alles kan maar niets moet! Iedereen doet er alles aan om je in de watten te leggen en staat 24uur voor je klaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig!

Fam. Zonnevijlle
19-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi hotel. Perfecte ligging. Fijne sauna's. Heerlijk eten. Ontzettend vriendelijk personeel. Mooie show's. Leuke kinderopvang. Zeer goede skileraren. Durf nu de zwarte piste af !!! Geen negatieve zaken kunnen ontdekken.

Gereisd Met partner in maart 2017

Lekkere wintersport

Vermeer
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk verzorgde wintersport! Een fijn hotel, goed eten, prachtige locatie, echt een super plek voor ons met 3 pubers.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Super wintersport

hoogb
4-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben met onze kinderen (11 en 13) een super wintersportweek gehad. Wat een gastvrije locatie! Mooie sneeuw, veel kinderen, leuke skiklasjes, heerlijk eten. Kortom een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tegenvallende ervaring

Danielle Dietvorst
1-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit jaar voor de zesde keer naar Robinson Amadee geweest. De eerste jaren waren fantastisch, de kinderen waren nog klein en hadden het erg naar hun zin in een prettige omgeving. Vorig jaar hadden we al een wat rare ervaring met onze middelste zoon die vanaf dag 3 geen snowboardgroepje meer had waardoor wij een leraar van een andere skischool hebben moeten inhuren om hem les te geven. Dit jaar was de ervaring met de skischool ronduit slecht. Onze oudste zoon werd de eerste dag in een groepje ingedeeld waar hij niet in thuis hoorde, hij is de meeste dagen met onze volwassen groep mee geweest. Er werd veel geschoven met kinderen in alle groepjes, er waren weinig skileraren en de groepen waren groot. Rondom onze dochter hebben we veel gedoe meegemaakt waarbij de skimanagers een defensieve houding aannamen. We hebben geprobeerd hier met de manager over te praten maar die gaf tot drie keer toe niet thuis. Dit was ons laatste jaar bij Amadee, tijd voor iets nieuws.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

Prima gehad.

Roberto
1-8-2012

Het begon allemaal erg rommelig, stonden niet op de incheck ijst en kregen de opmerking "doe maar rustig, hebben nog wel een kamer voor u" dit is Robinson onwaardig! geen info/rondleiding door hotel gekregen, geen voordeelkaart van het gebied gekregen. (wij komen hier zelf achter dat dit wel gebeurde bij andere gasten) en hebben hier zelf om moeten vragen! Restuarant heeft meerdere zalen, tafels van ca. 6/12 pers. dus was het ook normaal dat er andere gasten aan je tafel kwamen zitten. Ik heb hier geen probleem mee, maar soms ook wel lekker met je gezin te eten! Ontbijt en avondeten was perfect, vers en mooie combinaties qua smaak. Kamers oké, wel zo hier en daar aan renovatie toe, zeer oud tv'tje. Gasten hotel 99,8% Duitsers. De entertainment was redelijk tot goed. Leuk om hier eens geweest te zijn, maar ons toch een ander hotel de volgende keer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

super en zeer kindvriendelijk hotel

naam naam
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Robinson Hotel Kleinarl is heel kindvriendelijk, eten is super, personeel heel hulpvaardig en vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

uitstekende accomodatie en goede service.

rbakkermail
25-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi hotel met goede faciliteiten. Wij waren er in februari 2012 om te skiën met 6 personen en een baby. Alles voor de baby was aanwezig inclusief babyfoon. Ondanks dat het eten in buffet vorm was, was de kwaliteit prima. Sauna's zijn mooi alleen beperkt geopend (15 tot 20 uur). Toegang voor kinderen tot de sauna van 15 tot 17 uur vonden wij niet prettig. Eetzaal was prima, maar wel veel grote tafels. Als je met twee bent zal je vaak bij anderen aan tafel moeten gaan zitten ivm drukte. Personeel was zeer vriendelijk en niets was te veel gevraagd. De kamers zijn ruim en mooi en schoon.De ski- en omkleedruimte is perfect. Het ca. 400 meter lopen naar de skilift is iets te veel naar mijn smaak. De pistes in de buurt zijn niet erg eenvoudig en er is weinig keus, tenzij je enkele bergen over skiet of de bus neemt. Prijs/kwaliteit is goed maar Club Robinson is natuurlijk niet goedkoop.

Gereisd Met vrienden in februari 2012

Meest relaxte vakantie tot nu toe met kids (3&4)

D. van Uden
17-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen zomer hier geweest. Een echte aanrader. Babyfoons van het hotel werken uitstekend waardoor we iedere avond heerlijk met zijn 2-en konden dineren. Nog nooit een resort meegemaakt waarbij het eten zo goed was en je na 2 weken nog steeds blij was met het eten! Super hotel ook als uitvalbasis om met eigen auto naar omliggende sightseeings te gaan. Veel te zien in omgeving (kastelen/forellenmeer/pistes etc.etc.) Fietsen naar het meer een aanrader! Sauna heerlijk. Enige wat IK miste was een glijbaan voor de kids maar de kids hebben dat niet eens gemist!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Helemaal geweldig, dit is pas vakantie!!!

Fam. Jacobs
13-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een super accomodatie, geweldige kamers, perfecte ligging t.o.v. de pistes en de medewerkers van Robinson bieden een geweldige service. We hebben bij terugkomst meteen weer geboekt voor volgend jaar. Dit is pas echt vakantie!!!! Zowel voor ons ( ouders) als voor onze kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 19 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robinson Club Amade in Kleinarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robinson Club Amade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.