Aparthotel Montana

Meer aparthotel info

10 reviews over Aparthotel Montana

• 9cindybertvankempen14-01-2014

Prima appartement en omgeving

Zeer goed bevallen, is het mooi, prima en leuk appartement!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Toine04-08-2013

Een echte aanrader

Appartement Montana is een echte aanrader. We hebben een fantastische tijd gehad. Het is een mooi schoon en ruim appartement. De ontvangst is er bijzonder hartelijk. De kamers ruim en de faciliteiten verrassend. De omgeving is prachtig. En er is genoeg te doen. Ook de kinderen hebben het heel leuk gehad. Met een mooi zwembad buiten en binnen. Echter hebben ze gezien het weer ( gemiddeld 28 graden ) alleen buiten gezwommen. Tevens is Kleinarl een mooie uitvalsbasis voor de vele leuke uitstapjes. binnen een uur rijden is er van alles te doen en te zien. Bijvoorbeeld Kaprun en Zell am See. maar ook Salzburg en rodelen in Abentenau is bijzonder leuk. Ook voor wandelaars is het een prachtig gebied.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Norbert03-04-2013

Wederom een prima vakantie

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en wederom een fijn verblijf gehad. Ik kan mij ook niet vinden in de beoordeling hieronder van het andere nederlandse gezin wat er ook was met carnaval. Alles is prima daar, een taxibusje naar de piste, schone kamers, prima sauna en zwembad. Ik heb deze mensen gesproken maar om als er geen peper en zoutstel en suiker !! aanwezig is in een appartement om dit maar dan zeer negatief te beoordelen vind ik niet erg gepast. Wij komen erg graag.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 3Jolein17-02-2013

Veel te duur en slechte service!!!

Wij zijn hier geweest in februari 2013. 1 keer en nooit meer. Het is veel te duur. Slecht ontvangst. Wordt niets vertelt over de accomodatie of over iets anders.... Eigenaresse is voornamelijk met zichzelf bezig en niet met haar gasten. Zij is totaal niet begaan met de gasten wat je toch wel verwacht als je meer dan € 300,00 per nacht betaalt.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 10Norbert18-04-2012

Volgende keer weer

Wij zijn met ons gezin in maart hier naar toe geweest voor wintersport. Super vriendelijke en gastvrije eigenaar, prima accomodatie en prima ontbijt. De kamer die wij hadden lag in een nieuwe aanbouw, lekker ruim. Hebben diner bijgeboekt in het naastgelegen hotel Hanneshof van de zus van de eigenaresse. Perfect maaltijden, ook voor de kinderen voldoende keus uit het keuzemenu of aangepaste kinderkaart. Een aanrader. ook prima is de taxiservice van en naar de piste.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 9astrid13-08-2011

mooi goed verzorgd appartement

We hadden een 4 persoonsappartement met een woonkeuken en twee slaapkamers. Het appartement was recent gerenoveerd en zag er top uit. Fijne badkamer en een aparte wc. Bij het appartement hoorde een klein binnenzwembad en een heerlijke wellness met sauna (gratis) Er was ook een klein buitenzwembad. Er was voor de kleine kinderen ook een speelruimte en een tafeltennistafel. 's ochtends broodjesservice, elke dag heerlijke verse broodjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Arjan196809-08-2011

Uitstekend kleinschalig aparthotel

We hebben een week in dit leuke complex doorgebracht. We hadden een 3-kamer appartement, waarbij in 1 slaapkamer 3 bedden stonden, ideaal voor ons gezin van 5. Luxe ruime badkamer, keuken van alle gemakken voorzien. Klein puntje van kritiek. De woonkamer annex keuken is wat klein en donker. Prima service vanuit de staf en goede voorzieningen. Het hotel beschikt over een binnen zwembad en gezamenlijk met een paar andere hotels in de straat ook een buitenzwembad en speeltuintje. Het hotel heeft een prachtig uitzicht over het dal. In de omgeving is van alles te doen en in Oostenrijk wordt altijd rekening gehouden met kinderen. Heerlijk gefietst en gewandeld ondanks het matige weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7IMS17-04-2011

Mooi licht app., maar 2e app in ander gebouw

Zomer 2009: 2 weken hier met man, dochter van toen 5 en mijn moeder. Wij hadden een mooi, licht 2-k-app.; maar het app. dat we voor mijn moeder hadden gehuurd bleek in een ander gebouw te liggen - en daar kwamen we pas achter toen we arriveerden. Het was wel vlakbij, maar het appartement was veel donkerder en vreemd ingedeeld waardoor bijv. de zithoek in de smalle keuken erg krap was. Het uitzicht van dat app. was gelukkig heel mooi. Klein binnenzwembad, groter buitenbad maar dat was vaak aardig koud.

Mooie wandeling: naar de Tappenkarsee. Met een auto kan je nog heel stuk doorrijden na de Jägersee. Pittige klim (ong. 750 m hoogteverschil), maar boven prachtig bergmeer.

Leuk voor kinderen: 1. Vanuit Wagrain met Grafenbergbahn naar boven; daar kan je de Sonntagkogel beklimmen en er is een heel klim- klauter- en schommelparadijs. 2. Festung Hohenwerfen 3. Liechtensteinklamm 4. vanuit St. Johann Alpendorf met een gondelbaan omhoog naar de 'Geisterberg' - ook soort kinderpretpark

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8mkoudijs15-11-2009

Zeer gezellig en kind vriendelijk

Vriendelijk personeel, ontbijt zeker bij boeken. Kamers voor ouders en kinderen lekker naast elkaar. Omgeving is zeker mooi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

• 8Theo Wijga15-09-2007

Ben hier zomer 2006 geweest; Hebben het buitengewoon getroffen met het weer, waardoor het met de collega - appartement gebouwen gemeenschappelijke buitenbad een welkome gelegenheid is. Helaas veel last in en bij het water van steekvliegen. Prima appartement zeker als familie (1- en twee-kamer appartement, waardoor een groot balkon ter beschikking) met voldoende ruimte.

Gereisd met familie in september 2007

Aparthotel Montana info

• HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinKapel, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages