Appartement Ferienwohnungen Schwabhof

AppartementWeer vandaag22°6°
Appartement Ferienwohnungen Schwabhof
8,7

• Ligging t.o.v. pistes7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwohnungen Schwabhof voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Ferienwohnungen Schwabhof in het Nederlands

Heerlijke plek om te genieten en tot rust te komen

Jobien Hellemans, 10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie ligging, heel comfortabel, goede geluidsisolatie, genoeg parkeergelegenheid. Heel vriendelijke en gastvrije eigenaren. Fantastische plek voor kinderen. Slee glijbaan voor het huis en elke dag kijken bij het koeien melken.

Super

zonneveld, 8-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben het heerlijk gehad hier. Heel gastvrij. Voor volgend jaar alvast gereserveerd

Super !

Luc Lambrecht - Valérie Tankink, 5-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven in de Zirbenchalet die op ongeveer 800 m van het "boerenhof" gelegen is. Deze chalet is spiksplinternieuw en voorzien van alle comfort.

De gastheer/vrouw doen hun uiterste best om alles naar wens te laten verlopen en slagen perfect in deze rol.

De grotere skigebieden zijn makkelijk aanrijbaar vanuit Kleinarl .

mooie plek, accomodatie

koen strooper, 27-2-2012
    • Ligging t.o.v. pistes7

Een ruim appartement op een mooie plek. Het appartement biedt voldoende ruimte en goede bedden. Alles is aanwezig. Skibushalte voor de deur. Aardige eigenaren. Zeker aan te bevelen.

super relaxte en rustige plek!

Ingrid, 12-4-2011
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen samen met onze jongens van 10 en 8 nu al zo'n 7 jaar bij de familie Viehauser. Dat we zo vaak terugkomen zegt eigenlijk al alles....

Hans, Barbara en Rupert zijn vriendelijke, lieve en betrokken mensen; je kunt ze alles vragen en niets is te veel. De kinderen vemaken zich opperbest. Het huis staat op een heuvel dus sleeën maar! Er zijn verschillende sleeën aanwezig, een skelter, ritje met de tractor of paard & wagen, bezoekje aan de stallen...het kan allemaal. Het elke ochtend voor Barbara eieren ophalen bij de kippen is & blijft een succes!

Het appartement is van alle gemakken voorzien. Het enige minpuntje is dat de badkamer aan de krappe kant is. Gelukkig is de wc apart.

Het huis ligt aan het eind van het dal, dus je moet met de auto of bus (halte voor het huis) naar de ski-pistes/restaurants. De après-ski is niet uitbundig. Wij houden van de rust en vinden dit alles geen probleem. Het is te leuk!

Wij hopen nog vele jaren bij Hans, Barbara en Rupert te blijven komen!

In de winter ons tweede thuis!

Rien Gerritsjans, 11-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes8

Hier komen wij al sinds 1996 voor onze wintersportvakantie. Dit jaar zijn we zelfs twee keer geweest.

In de zomer van 2009 is Schwabhof flink gemoderniseerd. De kamers zijn gewijzigd in zeer ruime en fraaie appartementen. Daarnaast zijn nog enkele kamers voor logies met ontbijt beschikbaar gebleven, waarvan mijn vrouw en ik met veel plezier gebruik maken. En ook van het heerlijke dagelijkse ontbijt, met diverse biologische gerechten die Barbara zelf maakt van producten van hun boerderij.

De gastvrijheid van Barbara en Hans, en van hun zoon Rupert die geleidelijk aan de leiding overneemt, is voor ons ongeëvenaard. We hebben al vele soorten Schnapps en zelfgemaakte Kuchen mogen proeven.

Na zo veel jaren op Schwabhof onze wintersportvakantie te hebben doorgebracht, zijn zij voor ons een soort van familieleden geworden. We kijken nu al weer uit naar het volgende jaar op Schwabhof.

En wie weet gaan we er ook deze zomer nog naar toe, want ook 's zomers is het een fantastische plek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnungen Schwabhof in Kleinarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnungen Schwabhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferienwohnungen Schwabhof scoort een 8.71 uit 10 op basis van 7 reviews.