Hotel Familienhotel Botenwirt

Hotel Familienhotel Botenwirt
8,7

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Familienhotel Botenwirt voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Familienhotel Botenwirt in het Nederlands

Het familiehotel bij uitstek

IJzer H.P.
21-7-2012

Hotel Botenwirt ligt aan de rand van Kleinarl en het uitzicht is adembenemend. Het personeel is zeer klantvriendelijk en zal alles doen om het de gasten naar de zin te maken. Elke dag is er een keuzemenu van uitstekende kwaliteit en enkele keren per week een buffet of barbecue. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer acceptabel. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en worden de handdoeken vervangen. Kindvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Kinderen hebben alle ruimte om zowel binnnen als buiten naar hartelust te spelen of te zwemmen, er zijn kleindieren ter vertroeteling en eventueel verzorging aanwezig. Wandelingen met gediplomeerde berggids vanuit het hotel.

Mooie omgeving en mooi familiehotel

Jannie57
2-6-2012

HIer verbleven van 24 t/m 28 mei 2012 met voetbalvereniging Vijlen als vertegenwoordiger van Nederland tijdens EK Bergdorpjes. Mooi familiehotel met leuke kamers en goed eten. Zeer vriendelijke en ontzettend behulpzame eigenaar en eigenares.

Omgeving is heel mooi.

Leuk hotel!

Olaf en Ilona
7-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Met 2 gezinnen met jongen kinderen zijn we in februari naar dit hotel gegaan. Dit hotel ligt aan de rand van Kleinarl. Dus niet echt dichtbij de pistes (ong 1 km lopen). Verder zijn de kamers aan de kleine kant (helemaal als je 1 of 2 kinderen nog in ja kamer hebt), erg weinig kastruimte. Sauna is prima (op de bovenste verdieping). Wij hadden incl avondeten, wat heel erg goed was!! Ook het ontbijt was goed. Bij het ontbijt krijg je de weersvoorspelling en een lijst waar je uit kan kiezen voor het avondeten. Verder hebben ze naast de eetzaal een kamer speciaal voor kinderen, ideaal, kinderen kunnen spelen en de ouders nog even rustig zitten. Verder heb je de hele week je eigen tafel. Daarnaast hebben ze 1 middag een apresski middag alleen voor hotelgasten, waar een "DJ" draait en gratis gluhwijn en jagerthee wordt geschonken, hebben ze heel leuk gedaan!

Wij raden dit hotel zeker aan, personeel is vriendelijk en behulpzaam.

2006

Zeer vriendelijke bediening

armand vermeulen
4-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer vriendelijke bediening.

Ongedwongen, aangename en toch rustige sfeer.

Mooi pension met vriendelijke bediening

Leonardo
7-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi pension met vriendelijke bediening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familienhotel Botenwirt in Kleinarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familienhotel Botenwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Familienhotel Botenwirt scoort een 8.67 uit 10 op basis van 9 reviews.