Hotel Familienhotel Botenwirt

Hotel Familienhotel Botenwirt
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Familienhotel Botenwirt voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Familienhotel Botenwirt in het Nederlands

Het familiehotel bij uitstek

IJzer H.P., 21-7-2012

Hotel Botenwirt ligt aan de rand van Kleinarl en het uitzicht is adembenemend. Het personeel is zeer klantvriendelijk en zal alles doen om het de gasten naar de zin te maken. Elke dag is er een keuzemenu van uitstekende kwaliteit en enkele keren per week een buffet of barbecue. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer acceptabel. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en worden de handdoeken vervangen. Kindvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Kinderen hebben alle ruimte om zowel binnnen als buiten naar hartelust te spelen of te zwemmen, er zijn kleindieren ter vertroeteling en eventueel verzorging aanwezig. Wandelingen met gediplomeerde berggids vanuit het hotel.

Mooie omgeving en mooi familiehotel

Jannie57, 2-6-2012

HIer verbleven van 24 t/m 28 mei 2012 met voetbalvereniging Vijlen als vertegenwoordiger van Nederland tijdens EK Bergdorpjes. Mooi familiehotel met leuke kamers en goed eten. Zeer vriendelijke en ontzettend behulpzame eigenaar en eigenares.

Omgeving is heel mooi.

Leuk hotel!

Olaf en Ilona, 7-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Met 2 gezinnen met jongen kinderen zijn we in februari naar dit hotel gegaan. Dit hotel ligt aan de rand van Kleinarl. Dus niet echt dichtbij de pistes (ong 1 km lopen). Verder zijn de kamers aan de kleine kant (helemaal als je 1 of 2 kinderen nog in ja kamer hebt), erg weinig kastruimte. Sauna is prima (op de bovenste verdieping). Wij hadden incl avondeten, wat heel erg goed was!! Ook het ontbijt was goed. Bij het ontbijt krijg je de weersvoorspelling en een lijst waar je uit kan kiezen voor het avondeten. Verder hebben ze naast de eetzaal een kamer speciaal voor kinderen, ideaal, kinderen kunnen spelen en de ouders nog even rustig zitten. Verder heb je de hele week je eigen tafel. Daarnaast hebben ze 1 middag een apresski middag alleen voor hotelgasten, waar een "DJ" draait en gratis gluhwijn en jagerthee wordt geschonken, hebben ze heel leuk gedaan!

Wij raden dit hotel zeker aan, personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Prima hotel, super met kinderen

Voorjaarsvakantie, 6-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel, super leuk voor kinderen. Aparte speelruimte voor de kinderen. Eten heerlijk! Kamers prima. Ligging alleen buiten het centrum.

redelijk hotel

Fam Gageldonk, 29-7-2010

In juli 2010 enkele dagen in hotel Botenwirt geweest. Het hotel is zeer kindvriendelijk, alles mag en da's heel prettig voor de kinderen. Zonder kinderen lijkt het me minder geschikt. Verder maakt het een rommelige (of gezellige) indruk, zo is de receptie nooit bemand. De bediening was redelijk, als enige niet Duitse gast werden we wel anders behandeld, om drinken moesten we telkens vragen ipv dat ze het kwamen vragen.

Omdat het hotel vol was werden wij in een kamer in een gebouw op ca 100 m afstand geplaatst. Dat was jammer.

Het eten was redelijk, ontbijt prima en uitgebreid, diner erg standaard Oostenrijks maar zeker niet onsmakelijk. Goed in relatie tot de prijs.

De ligging is direct aan de weg bij binnenkomst van Kleinarl. De gratis passen voor de bergbaan in Kleinarl zijn leuk maar overlapt de Salzburgerlandkaart (deze is echt een aanrader!) en de baan gaat 'maar' drie keer per week.

Fantastisch hotel, uitstekende (chef)kok

IJzer, H.P., 17-7-2009

Een fantastische vooruitgang ten opzichte van 2008: all inclusive betekent gratis gebruik van de kabelbaan voor het hele gezin tijdens het verblijf in de zomer wat een aanzienlijke besparing is op het vakantiebudget.

ZEER GOED HOTEL

BOONEN MARC, 26-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

super vriendelijk personeel en zeer goede chef(kok)

als familiehotel subliem!!!!

IJzer, H.P., 11-7-2008

Alles staat in het teken van gezin. Veel activiteiten zoals wandelen met gids (zelfs met de kleinsten en oudsten wordt rekening gehouden), asphaltstockschiessen met alle gasten; groot speelveld naast hotel, zwembad met grote ligweide. Voor kids is er Abenteuerland direkt achter het hotel: een waar eldorado waar kinderen zich naar hartelust uit kunnen leven onder toezicht. Het eten is uitstekend: zeker wat betreft prijs/kwaliteitverhouding; diverse buffets waarbij gegeten kan worden zoveel en zovaak men wil: Salzburger buffet, Italiaans buffet, bij mooi weer barbecue maar ook al la carte is geen probleem. Kortom: een aanrader voor iedereen.

Zeer vriendelijke bediening

armand vermeulen, 4-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer vriendelijke bediening.

Ongedwongen, aangename en toch rustige sfeer.

Bijzonder kindvriendelijk familiehotel, de patron als kok

Familie Severeyns, 2-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bijzonder kindvriendelijk familiehotel, de patron als kok zorgt voor heel lekker eten, vriendelijke bediening Met onze familie hebben wij in hotel Botenwirt al 3 x een fijne vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familienhotel Botenwirt in Kleinarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familienhotel Botenwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Familienhotel Botenwirt scoort een 8.55 uit 10 op basis van 11 reviews.