Gasthof Zur Mühle

super

mevrouw Schouten
16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

het personeel was zeer gastvrij en alles was mogelijk

Geweldig leuk hotel

Liza
17-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen hier nu al 12 jaar en kan me geen leukere vakantie voorstellen.

Gezellig hotel, vriendelijk personeel, super goed eten, goede ligging, 5 minuten lopen van het centrum waar je een heel leuk wat kunt drinken bij het barretje (Pavillon) en genoeg bezienswaardigheden in de buurt!

Gezellig hotel in echte Oostenrijkse sfeer.

mevrouw De Jong
23-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig hotel in echte Oostenrijkse sfeer. Vriendelijk personeel.

• Ligging t.o.v. pistes6

Op zich prima hotel met skibus voor de deur. Ligt wel aan doorgaande weg, maar daar heb je 's nachts geen last van. Het eten is redelijk. Wat erg jammer is is dat je als niet-roker je eerst door een rookruimte moet zien te verplaatsen voor je naar het restaurant kan of naar je kamer. Helaas is WiFi alleen goed te ontvangen in die rookruimte annex bar.

En het personeel is niet van het gastvrije soort.

Goed toeven in Hotel zur Muhle

Saskia
17-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een dag voor vertrek hoorde wij dat ons hotel overboekt was en wij naar Gasthof zur Muhle moesten. Hier baalden wij enorm van, maar achteraf was het zeker niet verkeerd.

In de tweede week van januari is het nog zeer rustig in dit hotel en Kaprun. Veel oudere gasten, maar een prima sfeer. Wij zelf, twee jongen mensen (28-31 jr) hebben zich prima vermaakt.

Het eten is op en top, elke dag een viergangendiner. Elke ochtend kun je voor 's avonds je keuze aangeven uit vier hoofdgerechten, dit in combinatie met de saladebar is super. Natuurlijk zijn het soms Oostenrijkse gerechten en is de smaak soms iets anders maar het zijn zeer uitgebreide menu's.

Er stopt altijd een bus voor de deur (om de 15 minuten) welke je bij de verschillende pistes kan afzetten (Zell am see, Schauffelberg of Kitzsteinhorn), dus keuze genoeg. Ook vanaf de pistes is het zeer makkelijk om terug te komen bij het hotel, het hotel ligt namelijk op de route en je hoeft dus niet over te stappen!

Kortom dik tevreden!

Aanrader voor iedereen!

Heidy Jonker
24-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer gastvrij en heel vrolijk met alles. Lekker eten en een zeer gezellige hotelkamer, die in oostenrijkse stijl ingericht is. 's Avonds loopt het pesroneel in Oostenrijkse klederdracht, wat de sfeer heel gezellig maakt.

goed hotel skibus voor de deur

Madeleine
6-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hebben hier een week genoten: met name de keuken is erg goed. Skibus voor de deur naar gletsjer of naar Zell am See. Kamer prima en natuurlijk Oostenrijkse gastvrijheid. Aanrader, ook gezinskamers heel mooi.

Prima hotel, gastvrij en heerlijk eten!

Tineke
30-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij gaan begin maart 2009 voor de 6e keer naar Kaprun en Hotel Zur Muhle. Het hotel kent vele stamgasten die ieder jaar terugkomen. Sommigen al bijna 30 jaar! Je voelt je in dit hotel echt nog gast. Uitgebreid ontbijtbuffet en viergangendiner en dagelijks saladebuffet. Het eten is er geweldig en er is keuze uit zeer veel verschillende rode en witte wijnen (maar let op... die zijn van een prima kwaliteit maar er hangt een prijskaartje aan). Maar het is vakantie..... dus neem het er van.

zeer vriendelijke en goed hotel

Tyne
2-10-2008

hotel is in oude oostenrijkste stijl, laat je niet afschrikken door foto's op de boekingssites. Het is een oude stijl maar niet oud of vies. Het is er zeer knus. Bediening er vriendelijk, kamers waren ruim. Hotel ligt iets buiten de kern van kaprun maar zeker nog wel te lopen. Ik heb nog nooit zo lekker ergens gegeten, voorgerecht, soep, hoofdgerecht en nagerecht, met elke dag salade bar. Het hoofdgerecht kun je bij ontbijt kiezen uit 4 mogelijkheden. Wij gaan zeker weer terug.

annie leo ria henk 22-08-2008

FAM.MOUTHAAN EN SLOTBOOM
6-9-2008

we zijn er 12 dagen geweest,het was eengoed hotel,kamers waren prima en werden elke dag schoongemaakt het eten was uitstekend en als we iets niet lusten dan konden we wat anders bestellen,d bedienig was ook goed georganiseerd onderlijding van monika;dominick,en katerina,het is een prachtige omgeving en op loopafstand van het centrum kaprun ,er is ook een heel mooi zwembad bij,sauna en solarium,we gaan er zeker nog eens een keer terug komen

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Mühle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zur Mühle in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zur Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Zur Mühle scoort een 8.76 uit 10 op basis van 13 reviews.