Camping Zur Mühle

Camping Zur Mühle
4,3

Onvoldoende

7 reviews over Camping Zur Mühle in het Nederlands

NÓÓIT MEER KOMEN WIJ HIER.

Annemiek,
3-8-2018

Camping erg vol, sanitair was niet schoon en veel te weinig . Geen trekkers voor de vloeren bij douches en afwasgelegenheid. 1 wasmachine voor zoveel mensen veel te weinig.

Voor de maatstaven van tegenwoordig kleine paadjes om in te draaien met de grote caravans.

Plaatsen waren redelijk ruim en veel bomen.

De omgeving wordt kapot gemaakt door allemaal nieuw te bouwen appartementen en hotels veelal opgekocht door Arabieren.

Kleine camping direct aan de weg. Stond erg vol, leek eerder festivalterrein. Zwembadje was erg vol vanwege warmte, te vol. Douches niet schoon, vanwege regen avond ervoor wat modder in doucheruimte. Maar dit was volgende ochtend 10.30 nog steeds niet schoongemaakt.

Daarbij 55,- betaald per nacht met tent en 4 volwassenen. Was het zeker niet waard.

Fijne plek om te verblijven

Theo,
2-12-2017

Goede camping, vriendelijk, gastvrij personeel! Wat een ontvangst, top! Je staat ook mooi op het tentenveld achter op de camping. De receptie/kantine/bar is gezellig. Lekkere douches. Schoon sanitair. Het hotel dat bij de camping hoort is om de hoek. Hier is een goed restaurant met fijn terras en het zwembad(je) waar je gratis gebruik van mag maken. Eigenlijk wilde ik niet weg maar vanwege regen op komst ben ik verder naar het zuiden gereisd. Ich werde sicher wiederkommen!

Nodigd uit voor een herhaling.

Jan Jongstra
11-8-2016

Boom,schaduwcamping dicht bij gletsjer en de Kitzhorn.

Supervriendelijk personeel.Wat zijn best doet om alles goed te verzorgen.

Mooi zwembad met ligweide.

Goede wintercamping

Ine
30-10-2015

Toen wij er waren was er niet veel te doen. Fijne camping voor wintersport. Veel heerlijke warme douches, wel een beetje ouderwets maar voldoet goed. Skibus stopt op loopafstand. Ontbijt en avondeten bij het hotel was ook prima en het dorp is ook op loopafstand.

Camping Zur Muhle in Kaprun

Fam.Pankras
9-9-2013

gemoedelijke rustige kleine camping op loopafstand van het gezellige centrum met veel horeca en liften,mooi wandelgebied!

Zeer vriendelijk ontvangen!Het is voor kleine kinderen ideaal maar pubers zullen zich er weinig tot niet vermaken,wij zelf hebben genoten van de rust en de mooie omgeving

2008

Geschikt voor doorreis

Sanneke
30-9-2008

Twee dagen op deze camping gestaan. Met een auto kun je makkelijk naar Zell. Eten kun je in het dorp op loopafstand.

We waren in het hoogseizoen, maar het was bijna helemaal leeg. Veel stacaravans voor de winter. Wel mooie grote plaatsen met bomen/schaduw. Sanitair zal er op zich goed uit, alleen schoonmaken liet te wensen over.

Voor kinderen volgens mij niet veel te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zur Mühle in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zur Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.