Camping Zur Mühle

Camping Zur Mühle

4.7Matig

Oostenrijk, Salzburg, Kaprun

Op vakantie geweest naar Zur Mühle?

4.7Matig

• 4.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

7 reviews over Camping Zur Mühle

• 2018
      3Annemiek03-08-2018

NÓÓIT MEER KOMEN WIJ HIER.

Camping erg vol, sanitair was niet schoon en veel te weinig . Geen trekkers voor de vloeren bij douches en afwasgelegenheid. 1 wasmachine voor zoveel mensen veel te weinig. Voor de maatstaven van tegenwoordig kleine paadjes om in te draaien met de grote caravans. Plaatsen waren redelijk ruim en veel bomen. De omgeving wordt kapot gemaakt door allemaal nieuw te bouwen appartementen en hotels veelal opgekocht door Arabieren.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Pieters29-07-2018

Goed genoeg op doorreis maar te prijzig voor gebod

Kleine camping direct aan de weg. Stond erg vol, leek eerder festivalterrein. Zwembadje was erg vol vanwege warmte, te vol. Douches niet schoon, vanwege regen avond ervoor wat modder in doucheruimte. Maar dit was volgende ochtend 10.30 nog steeds niet schoongemaakt. Daarbij 55,- betaald per nacht met tent en 4 volwassenen. Was het zeker niet waard.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Theo02-12-2017

Fijne plek om te verblijven

Goede camping, vriendelijk, gastvrij personeel! Wat een ontvangst, top! Je staat ook mooi op het tentenveld achter op de camping. De receptie/kantine/bar is gezellig. Lekkere douches. Schoon sanitair. Het hotel dat bij de camping hoort is om de hoek. Hier is een goed restaurant met fijn terras en het zwembad(je) waar je gratis gebruik van mag maken. Eigenlijk wilde ik niet weg maar vanwege regen op komst ben ik verder naar het zuiden gereisd. Ich werde sicher wiederkommen!

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2016

• 8Jan Jongstra11-08-2016

Nodigd uit voor een herhaling.

Boom,schaduwcamping dicht bij gletsjer en de Kitzhorn. Supervriendelijk personeel.Wat zijn best doet om alles goed te verzorgen. Mooi zwembad met ligweide.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Ine30-10-2015

Goede wintercamping

Toen wij er waren was er niet veel te doen. Fijne camping voor wintersport. Veel heerlijke warme douches, wel een beetje ouderwets maar voldoet goed. Skibus stopt op loopafstand. Ontbijt en avondeten bij het hotel was ook prima en het dorp is ook op loopafstand.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Fam.Pankras09-09-2013

Camping Zur Muhle in Kaprun

gemoedelijke rustige kleine camping op loopafstand van het gezellige centrum met veel horeca en liften,mooi wandelgebied! Zeer vriendelijk ontvangen!Het is voor kleine kinderen ideaal maar pubers zullen zich er weinig tot niet vermaken,wij zelf hebben genoten van de rust en de mooie omgeving

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 6Sanneke30-09-2008

Geschikt voor doorreis

Twee dagen op deze camping gestaan. Met een auto kun je makkelijk naar Zell. Eten kun je in het dorp op loopafstand.

We waren in het hoogseizoen, maar het was bijna helemaal leeg. Veel stacaravans voor de winter. Wel mooie grote plaatsen met bomen/schaduw. Sanitair zal er op zich goed uit, alleen schoonmaken liet te wensen over. Voor kinderen volgens mij niet veel te doen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2008

1 tip over Camping Zur Mühle

• Theo, 02-12-2017 Rapporteren

-Sigmund Thun klamm, mooie kloof, uurtje wandelen. -Großglockner Hochalpenstraße, dagje autotoer. -Bakker in het centrum aan het plein, eet een huisgemaakte pizza en drink een radler. -Openluchtzwembad van de gemeente dichtbij camping -Zwembad van het hotel dat bij de camping hoort om de hoek. -Restaurant van Hotel zur Muhle. Lekker eten op het terras.

1 vraag over Camping Zur Mühle

• Rosemary Aerdts, 26-06-2016 Rapporteren

wegen langs camping

wij zijn van misschien plan om deze zomer naar camping zur muhle te gaan. Nu zie ik op de plattegrond dat deze tussen twee wegen ligt en dat er een voet/fietspad langs de camping loopt.ondervind je hier hinder van?en een tweede vraag .bij het hotel krijg je de zell am see carte erbij. krijg je deze op de camping ook?

Theo, 02-12-2017

Verkeer is niet echt hinderlijk. Kaart weet ik niet.

Camping Zur Mühle info