Gasthof Waidachhof

Gasthof

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Gasthof Waidachhof in het Nederlands

2007

super mensen en hele goede kwaliteit, de kamers mogen een

michel
18-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

super mensen en hele goede kwaliteit, de kamers mogen een keertje worden gemoderniseerd. Drie keer super vakantie met hele goede services

Gereisd Familie in november 2007

Gasthof info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Waidachhof in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Waidachhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.