Appartement Vaya Kaprun (Gletscherpanorama)

Appartement Vaya Kaprun (Gletscherpanorama)sterstersterster

8.6Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Kaprun

8.6Fantastisch

• 9.2Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte
  • 7.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Vaya Kaprun (Gletscherpanorama) voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

177 reviews over Appartement Vaya Kaprun (Gletscherpanorama)

• 2019
    9Jessie30-07-2019

Mooi appartementencomplex, in 2017 gerenoveerd. Wij hadden met 3 personen een ruim appartement met uitzicht op de Kitzsteinhorn. De zomerkaartl is echt fijn ! Daarmee kun je gratis met de bus en veel activiteiten (gratis) doen. Inderdaad jammer dat je moet betalen voor de parkeergarage maar dan staat de auto ook droog en veilig. Supermarkt op 500 m lopen. We hebben 2 heerlijke weken gehad en prachtige dingen gezien en gedaan.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Stevens20-07-2019

Supermooi en schoon appartement

Prachtig sfeervol ingericht appartement met een geweldig uitzicht op de Kitzsteinhorn en heel fijn dat we er de Zell am See/Kaprun sommerkarte bij kregen waardoor we verschillende activiteiten gratis of met korting konden doen. Receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat je de parkeergarage moet betalen. Wij besloten de auto gratis bij een nabijgelegen skilift neer te zetten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9J. Peters12-04-2019

Mooi appartementen complex. Midden in Kaprun. Gebruik gemaakt van de gratiskaprun-pas.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Janssen05-04-2019

Misschien komen we nog een keertje terug.

Mooie appartementen, badkamer zaten wat scheurtjes in de muur en wat schimmelplekken bij het bad. Perfecte ligging: vlakbij supermarkt, skibus stopt voor de deur. Wij hadden een paar weken voor aankomst gebeld of we eerder dan 16:00 uur in konden checken, eigenaresse zou er een notitie van maken en er rekening mee houden dat ons app. als eerste schoongemaakt zou worden, bij aankomst was dit helaas niet het geval. 3 dagen tussen 16:30-19:00 uur géén warm water om te douchen, dat was een tegenvaller, warm bad kun je wel gebruiken na een dag skieën. Tijdens verblijf werd app. niet schoongemaakt terwijl we hier wél voor betaald hadden. Voor vertrek moesten we zelf de prullenbakken leegmaken in de containers en het beddengoed afhalen. Over het algemeen fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 8Kelly26-01-2019

Doen!!

Wat een heerlijk appartement midden op de gezelligste straat van Kaprun! Bushalte meteen voor de deur, elke ochtend verse broodjes en erg vriendelijk personeel! Ik verdenk ze er zelfs van dat zij die fantastische sneeuw op de berg hebben geregeld ;) een aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Thea de Voogd23-01-2019

Super mooie moderne appartementen.

Prachtige appartementen, heet inmiddels Vaya Kaprun. Bushalte voor de deur en zeer centraal gelegen. Senseo apparaat aanwezig en mooie balkons.

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

8Johan Scholten25-11-2017

Heerlijk

Mooie gastvrije locatie in het prachtige Kaprun

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Richel Klauwer31-08-2017

fantastisch

Ruime en moderne appartementen. Recent opnieuw ingericht. Schoon en een perfecte ligging in Kaprun.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Marloes10-08-2017

Prachtig!

Schone kamer, grote badkamer, kleine keuken maar van alle gemakken voorzien zoals een vaatwassen, combimagnetron/oven en een Senseo koffieapparaat. Wel zou ik een extra koekenpan meenemen, want daar is er maar 1 van aanwezig.

Bedden zijn goed, veilige (en lekker koele) parkeerkelder onder het complex. Uitzicht op de Kitzsteinhorn is prachtig!

Met de sommerkarte heb je nagenoeg geen extra kosten tijdens je vakantie. Bijna alles wat te doen is in de buurt (veel) is gratis met deze kaart.

In het appartement kan je gebruik maken van de broodjesservice, elke ochtend verse broodjes van de bakker. Het dorpje is erg gezellig met goede restaurantjes.

Als je een zwembad niet belangrijk vindt, is dit appartement een echte aanrader! Wij hebben het super naar onze zin gehad.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam. Zandstra02-08-2017

Geweldige plek, groot, mooi, schoon, rustig.

Via touroperator hebben wij een appartement geboekt en kregen hier vele extra's bij via de sommerkarte. Het is een geweldig mooie plaats, complex biedt mooi uitzicht en er is ontzettend veel vertier voor jong en oud. Onverwachts een ontzettend mooie en te gekke week mogen beleven, met heel veel dank aan de organisatie van touroperator en de twee lieve activiteitenbegeleiders (Kroatisch en Belgisch).

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

22 tips over Appartement Vaya Kaprun (Gletscherpanorama)

• C. Seip, 04-05-2014

In het 'tussenseizoen' (april-medio mei) rekening houden met wegen die nog afgesloten kunnen zijn en liften die (tijdelijk) niet operationeel zijn. Ondanks dat genoeg te doen in de omgeving! Bij slecht weer is het bezoekerscentrum van het National Park Hohe Tauern (in Mittersill) een aanrader.

• Sven, 04-04-2014

Zeer zeker een aanrader voor de zomer/winter liefhebber. Appartement type A is groot en ruim (TIP).

• Marijke Kroos - van Oosterhout, 25-07-2014

wij hadden kamertype 3b (kamer 8) voor een gezin van 4 personen, dit was meer dan toereikend. De kinderen hadden zelfs hun eigen badkamer

12 vragen over Appartement Vaya Kaprun (Gletscherpanorama)

• Liza-mp, 01-01-2017

Leuk voor jonge kinderen?

We denken er over om dit te boeken voor de zomervakantie met onze kinderen van 5 en 7. Is er voor hen ook genoeg te doen? Zo ja wat zo al?

• Brigit, 10-10-2016

herfstvakantie

Wie is er wel eens in de herfstvakantie geweest om te skien? Is het goed te doen dan, qua sneeuwkwaliteit, kosten skipas en skiles kinderen, afstand eerste draaiende lift enz...

• van der ven, 17-05-2016

honden toegestaan appartementen gletcherpanorama

goedendag, zijn er honden toegestaan in de appartementen gletcherpanorama in kaprun? 010-2260249

Appartement Vaya Kaprun (Gletscherpanorama) info

• Aantal sterrensterstersterster