Appartement

173 reviews over Appartement Vaya Kaprun (Gletscherpanorama) in het Nederlands

J. Peters,
12-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartementen complex. Midden in Kaprun. Gebruik gemaakt van de gratiskaprun-pas.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Misschien komen we nog een keertje terug.

Janssen,
5-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie appartementen, badkamer zaten wat scheurtjes in de muur en wat schimmelplekken bij het bad. Perfecte ligging: vlakbij supermarkt, skibus stopt voor de deur. Wij hadden een paar weken voor aankomst gebeld of we eerder dan 16:00 uur in konden checken, eigenaresse zou er een notitie van maken en er rekening mee houden dat ons app. als eerste schoongemaakt zou worden, bij aankomst was dit helaas niet het geval. 3 dagen tussen 16:30-19:00 uur géén warm water om te douchen, dat was een tegenvaller, warm bad kun je wel gebruiken na een dag skieën. Tijdens verblijf werd app. niet schoongemaakt terwijl we hier wél voor betaald hadden. Voor vertrek moesten we zelf de prullenbakken leegmaken in de containers en het beddengoed afhalen. Over het algemeen fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Doen!!

Kelly,
26-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat een heerlijk appartement midden op de gezelligste straat van Kaprun! Bushalte meteen voor de deur, elke ochtend verse broodjes en erg vriendelijk personeel! Ik verdenk ze er zelfs van dat zij die fantastische sneeuw op de berg hebben geregeld ;) een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019

Super mooie moderne appartementen.

Thea de Voogd,
23-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtige appartementen, heet inmiddels Vaya Kaprun. Bushalte voor de deur en zeer centraal gelegen. Senseo apparaat aanwezig en mooie balkons.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

Johan Scholten,
25-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie gastvrije locatie in het prachtige Kaprun

Gereisd met partner in januari 2016

fantastisch

Richel Klauwer,
31-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ruime en moderne appartementen. Recent opnieuw ingericht. Schoon en een perfecte ligging in Kaprun.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig!

Marloes,
10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schone kamer, grote badkamer, kleine keuken maar van alle gemakken voorzien zoals een vaatwassen, combimagnetron/oven en een Senseo koffieapparaat. Wel zou ik een extra koekenpan meenemen, want daar is er maar 1 van aanwezig.

Bedden zijn goed, veilige (en lekker koele) parkeerkelder onder het complex. Uitzicht op de Kitzsteinhorn is prachtig!

Met de sommerkarte heb je nagenoeg geen extra kosten tijdens je vakantie. Bijna alles wat te doen is in de buurt (veel) is gratis met deze kaart.

In het appartement kan je gebruik maken van de broodjesservice, elke ochtend verse broodjes van de bakker. Het dorpje is erg gezellig met goede restaurantjes.

Als je een zwembad niet belangrijk vindt, is dit appartement een echte aanrader! Wij hebben het super naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige plek, groot, mooi, schoon, rustig.

Fam. Zandstra,
2-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Via touroperator hebben wij een appartement geboekt en kregen hier vele extra's bij via de sommerkarte. Het is een geweldig mooie plaats, complex biedt mooi uitzicht en er is ontzettend veel vertier voor jong en oud. Onverwachts een ontzettend mooie en te gekke week mogen beleven, met heel veel dank aan de organisatie van touroperator en de twee lieve activiteitenbegeleiders (Kroatisch en Belgisch).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad !

fam riddersma,
17-7-2017

we hadden een studio voor twee personen gehuurd ,alles wat je nodig heb is aanwezig . en alles echt super schoon ,we hadden ook een prachtig geheel overdekt balkon ,misschien een klein minpuntje is dat er geen parasol is ,en de stoelen op het balkon zitten wel lekker maar hebben maar een stand en dat is recht op ,dus wil je lekker onderuit dan moet je zelf een paar tuin standen stoelen mee nemen . met de gratis kaprun card kan je echt heel veel zien en doen zonder extra kosten , verder prachtige wandelingen door de bergen gemaakt en echt heerlijk gegeten bij de dorfkrug aan de overkant van de weg .

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

Marit,
6-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig appartement, Goede broodjesservice. vriendelijk personeel, Mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vaya Kaprun (Gletscherpanorama) in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vaya Kaprun (Gletscherpanorama) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.