Hotel Tauernhof

• Sauna

13 reviews over Hotel Tauernhof

• 9Jpm18-08-2017

Prima up to date hotel

Tauern hof is een centraal gelegen gastvrij hotel in het centrum van Kaprun.Op 5 minuten lopen van de Maiskogel en Maisflitzer.De eigenaren zijn de gehele dag aanwezig dus altijd aan te spreken bij vragen,het personeel is zeer vriendelijk en servicegericht.Dat de meeste hier al jaren werken zegt volgens mij genoeg.Prima keuken en wat de drankjes betreft:zeker niet duurder als ergens anders.Verder mooie grote kamers en een fijn zwembad om even te plonzen voor het eten.Prima!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6jpl05-01-2014

Gedateerd - zonder karakter

Op zich redelijk net en schoon hotel, uitstekende ligging voor kinderkischool, vlakbij centrum. Welness prima. Eten simpel, maar wel goed. Gedateerd van binnen, slordig gekalte muren, geen franje of sfeer. Gordijnen zijn blijkbaar al dermate vaak gewassen dat ze door krimp de slaapkamerramen niet meer goed bedekken. Zeer weinig kastruimte in familiekamer. Bad met douchegordijntje. En als klap op de vuurpijl tijdens oud en nieuw geen glaasje champagne of een hapje van het hotel maar wel steeds herhalend bandje (ik denk nog wel via een cassettedeck) met muziek uit de jaren tachtig...

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Fam. Bout06-01-2010

Super gezellig Hotel

Fijn Hotel met alles erop en eraan. Het eten was geweldig en het personeel altijd druk in de weer voor je. Voor de kinderen is er in het hotel van alles te doen De prijzen van de drankjes zijn NIET duurder dan in de rest van Kaprun

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 8Astrid06-04-2009

Goed maar duur hotel

Kwalitatief goed hotel, wij hadden een pakket dus incl. skipas voor een redelijke prijs. Personeel (soms) overdreven aardig. Raampje open aan de voorkant geen optie ivm. drukke weg.

Skibus gletcher/zell am zee ong. 100 meter lopen, dus goede locatie.

Prijzen consumpties in hotel extreem duur; probeer dit te vermijden ivm. rekening achteraf.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9Manon en Arjen31-12-2007

Zeer goed hotel, er werd niet overal geld voor gerekend, slot voor de skies of een kastje om te kunnen internetten kon je tegen een kleine borg vergoeding krijgen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2007

• 9A.van Noorloos07-01-2007

Zeer mooi hotel met een uitstekende service, het is geen hotel met een apres-ski bar, maar dat is in heel kaprun wat minder. We hebben er 3 kamers en een suite gehuurd en hebben goed gegeten in een gezellige eetzaal.In tegenstelling tot vroeger zijn alle kamers nieuw en goed. Ski verhuur tegenover hotel en oefenweide direkt achter hotel. Truus, Arjan en de kinderen.

Gereisd in januari 2007

• 8Hans19-06-2006

Vonden het een fijn hotel. Hadden een ruime kamer geboekt, ivm onze dochter van toen 1 ½ jaar, die zelfs al vroeg op de dag beschikbaar was. Vonden het personeel vriendelijk en de variateit van het keuze diner oké. Goed verzorgd onbijtbuffet. Zwembad was heerlijk, zeker in combinatie met de sauna. Alleen de skiruimte was wat aan de kleine kant. Enige nadeel van Kaprun, je moet altijd met skibus of de auto om op de pistes te komen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in januari 2003

• 7Fam. Caubergh24-05-2006

Mooi hotel maar de service was een tegen valler.Voor de iets oudere mensen zijn ze super vriendelijk maar voor de andere leeftijdsgroepen zijn ze koel. Hebben al vele uitstappen naar het mooie oostenrijk gemaakt maar de oostenrijkse vriendelijkheid was hier ver te zoeken .Jammer maar helaas voor ons geen 2bezoek aan het Tauernhof.

Gereisd in mei 2006

• 7gitta15-04-2006

Mooi oostenrijks hotel,iets wat oudere eetzaal maar toch verzorgd.De bar is zeer mooi alleen spijtig dat er niemand was zelfs geen muziekje! De oostenrijkse gemudlichheid heb ik hier niet ervaren maar ze waren wel correct. De kamers zijn zeer mooi we lagen dan ook wel in het nieuwe gedeelte.Het eten is heel gewoon geen cullinaire hoogstandjes maar wel gewone oostenrijkse kost maar zeer lekker. Prijs kwaliteit zeer goed maar spijtig genoeg geen sfeer in het hotel! Wel in de Pavillon in Kaprun zelf op het pleintje!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in april 2006

• 8J. Hoppenbrouwers13-12-2005

Heel netjes en verzorgd hotel. De kamers waren erg mooi.(dat was misschien ook wel omdat we in het nieuwere deel van het hotel zaten). Erg fijn zwembad! het personeel was alleen niet echt heel erg vriendelijk. Maar dat was dan ook het enige minpuntje.

Gereisd in december 2005

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages