Aparthotel SSG

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag18°6°

• Ligging t.o.v. pistes5,0

We hebben een aantal aanbieders voor SSG voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel SSG in het Nederlands

Met jonge kinderen

• Ligging t.o.v. pistes5

Modern, zeer ruime apartementen voorzien van alle luxe en uitgebreide keuken. We hadden zelfs twee badkamers. Ligt vrij rustig maar met auto ben je zo bij de gletscher of Maiskogel. Zeer mooie en verzorgde welness ruimte!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SSG in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SSG zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.