Chalet Skichalet Alpenstern

Oostenrijk, Salzburg, Kaprun

9.1Fenomenaal

• 9.1Hoeveelheid ruimte
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Skichalet Alpenstern voor je op een rij gezet:

Chalet info

• Sauna
Meer chalet info
Tonen op kaart

12 reviews over Chalet Skichalet Alpenstern

• 9Hilko12-02-2019

Uitstekend chalet!

We hebben een zeer fijn verblijf gehad in dit chalet. Zeer gastvrij ontvangen en prima verzorgd deze dagen door Jan en Jacqueline. Ze weten een mooie sfeer neer te zetten en geven handige tips over het verblijf in Kaprun. Eten was uitstekend en chalet was verder keurig en ruim. Ligging is uitstekend, centraal in Kaprun, met een bushalte op 10 meter lopen, voor als je bijvoorbeeld naar iets verder gelegen skigebied wil. En vergeet niet aan Jan te vragen naar het mysterie van de burcht in Kaprun....

Team Skichalets.nl, Hoofdkantoor, 21-05-2019

Ontzettend bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u een mooie vakantie heeft gehad in ons chalet Alpenstern. Binnenkort wordt het chalet nog verder verbeterd en kunt u ook genieten van een gezellige open haard. Wellicht dat wij u op een ander jaar nogmaals mogen verwelkomen, voor nu alvast een fijne zomer gewenst.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Else Zwarts28-02-2018

Mooi chalet, bij het centrum. Top catering!

Voor het eerst in Kaprun deze winter en het is ons zeer goed bevallen. Het dorp, maar ook het chalet. Een sfeervol huis direct bij het centrum. Een fijne en rustige locatie, maar wel alles dichtbij. Het chalet is catered en het was uitstekend. Alles goed verzorgd. Ook wordt de boel goed schoongehouden.

Team Skichalets.nl, Hoofdkantoor, 21-05-2019

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn altijd blij te lezen dat onze gasten hebben genoten. Heel fijn dat u de moeite heeft genomen om met ons uw ervaringen te delen. Wellicht tot ziens in Kaprun of in een van onze andere chalets.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 2017
    10Sabine10-03-2017

Waanzinnig

Wat een heerlijke week hebben we gehad. Verzorging is echt top in dit huis. Elke dag met liefde het eten klaar. Gastvrij, vriendelijk, te gek gewoon! Jan en Jacqueline super bedankt voor deze onvergetelijke week. Ook de ligging is fantastisch. Lopend naar de piste of de bus naar de gletcher. Een auto heb je niet nodig.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• Oude reviews

10N. Slof14-03-2016

Wauw!

Voor de omgeving voor dit chalet gekozen, heel mooi! De chaletstaf is heel betrokken, en geeft super hoede tips en ervaringen. Hele lieve mensen met een hart voor reizen en verzorgen! Chalet is prima en ruim, ook met verschillende groepen heel goed te doen. De sauna is echt een pluspunt! Skipiste en bushaltes goed te doen op loopafstand. Daarnaast de bevriende skishop heel gastvrij en behulpzaam!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Nicolette Zeijger22-06-2015

Fantastisch in de winter én zomer!

We zijn zojuist terug uit Kaprun en hebben een heerlijke vakantie gehad in Chalet Alpenstern. We zijn hier van de winter ook geweest met onze vrienden en het was zo goed bevallen dat we nu weer zijn geweest. We boeken al jaren bij touroperator en we zijn altijd zeer tevreden. We hebben ook wat foto's toegevoegd van het huis die we vorige week met het mooie weer hebben genomen, omdat op de site van touroperator het chalet niet zo groot overkomt. Het is namelijk een heel ruim huis. Van de winter gaan we er weer naar toe.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10H.Kok09-03-2015

Uitzonderlijk fijn.

Het chalet is centraal gelegen t.o.v. skigebieden en stadscentrum; mooi uitzicht vanaf de balkons. Ruime, brandschone kamers en sanitair, heerlijke bedden. Het beheerdersechtpaar maakt een verblijf uitzonderlijk prettig. Jan en Jacqueline zijn bijzonder vriendelijk en attent. Beiden zijn uitstekende koks. Het leek wel een sterrenrestaurant ! We voelden ons bijzonder welkom. Echt ongeëvenaard.

Gereisd met partner in februari 2015

• 10Rosalie Breemer15-12-2014

Echt een super chalet. Super gegeten. Top service

Het was weer als vanouds in dit catered chalet bij deze reisorganisatie. De staf was top. Ze waren zo servicegericht en zo vriendelijk, we hebben echt een super week gehad. Het chalet is ruim met een fijne woonkamer met heerlijke banken. Daar kan je comfortabel zitten. Er is net een nieuwe eetkamer in gebruik genomen, hier kan je met je hele gezelschap uitstekend zitten en met elkaar ontbijten en eten. De staf kook echt fantastisch. Ook de hapjes die je krijgt als je terug komt van de piste zijn met liefde gemaakt. De chaletstaf werkt al jaren bij deze organisatie en zijn aanwezig als het moet en afwezig als het moet. Dat begrijpen ze als geen ander. Wij gaan in april nog een keer en dan niet met de familie, maar met vrienden. In april is het nog steeds sneeuwzeker in Kaprun. Je kunt prachtig skiën in het gletsjer skigebied, beginner en gevorderden. Wij bevelen dit chalet zeker aan en ook de Nederlandse staf die er zit.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 9Alina Kahn13-10-2014

Mooi verzorgd huis. Ruime kamers. Aanrader!

Genoten hadden we in chalet Alpenstern in het mooie en gezellige Kaprun. We vinden het chalet een echte aanrader en we zijn op wintersport op heel wat plekken geweest. Een uitstekend verzorgd huis. Fijn is ook de sauna. Het centrum van het dorp is op zo'n 150 meter. Dus fantastisch om gezellig een terrasje te pakken. Het uitzicht op de gletsjer vanuit het chalet is fenomenaal. Het skigebied is heel sneeuwzeker en groot. Met je skipas kan je ook gewoon in Zell am See skiën. Daar ben je in vijf minuten.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 10Ruben Goossens11-08-2014

Heerlijk ruim chalet in centrum Kaprun

Een ruim opgezet huis en sfeervol. Het chalet heeft een rustige ligging, maar toch in het centrum, dus dat is werkelijk ideaal. Naar de lift is het een paar minuutjes lopen en daar kan je prachtig skien. Een uitstapje naar Zell am See is zo gemaakt en ook op dezelfde skipas. De gletsjer is geweldig, mooie en goed geprepareerde pistes. We hebben een heel fijne wintersportvakantie gehad.

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 10Theo Akkerman23-07-2014

Een mooi huis. Verzorgd en schoon. Top!

We hebben in Kaprun genoten van het skigebied en het dorp. Je loopt zo vanuit het chalet het dorp in. We zijn ook nog een daagje in Zell am See gaan skien. Echt vlakbij. Het huis was schoon bij aankomst en we werden heel hartelijk ontvangen.Het chalet voldeed aan al onze verwachtingen. De kinderen konden ook heerlijk spelen in een aparte ruimte. Het is echt een mooi en plezierig huis. We hebben ons hier echt thuis gevoeld.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

0 tips over Chalet Skichalet Alpenstern