Appartement
Weer vandaag-3°-14°
9,7

• Ligging t.o.v. pistes8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Residenz an der Burg voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Residenz an der Burg in het Nederlands

Prachtig appartement!

pieton
3-8-2011

Twee heerlijke weken in dit appartement gehad.

Zeer ruim en luxe.

Alles is aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

super de luxe appartement

p.l.
22-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

fantastische afwerking, mooie ligging, van alle gemakken voorzien; wasmachine (gratis), droger (gratis), verwarmd shuhraum/ skiraum, vaatwasser, wifi, meerdere flatscreens, zelfs bij 4 pers appartement 2 badkamers, hele woning vloerverwarming, garage in kelder elektrisch bediend, bij aankomst welkomstpakket met vaatwastabletten, schuurspons, doekjes, wcpapier, etc, geweldige bedden, etc etc etc Aan alles is gedacht, kan niet beter dit appartement.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Geweldig!

Vivian
16-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel mooi appartement, zeer ruim en luxe. Alles was geweldig! Je kon er prima met 6 mensen slapen, de slaapbank lag namelijk net zo goed als een bed. Skiruimte en parkeergarage waren erg handig. Skibus stopt vrijwel voor de deur. Aardige verhuurders met goede tips over de omgeving.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Zeer luxe appartementen!

michelle
20-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben erg genoten van onze tijd in Avenida Residenz an der Burg in Kaprun bij Zell am See! Het zijn 2 groten appartementencomplexen naaste elkaar gelegen, voorzien van alle voorzieningen, zoals een eigen parkeerplaats, wasgelegenheden en een ruimte om ski's te plaatsen.

Het complex is op loopafstand van het gezellige centrum gelegen. In Kaprun valt er erg veel te beleven. Het complex is naast een bushalte gelegen en tegen over de geweldig mooie burcht van Kaprun.

De appartementen zelf zijn prachtig, met zeer veel luxe en genoeg ruimte voor iedereen. Het appartement heeft meerdere slaapkamers, ruime badkamers, luxe keuken met alles er op en er aan, grote woonkamer en een terras met een geweldig uitzicht over het dorp en de bergen.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Geweldige vakantie gehad

Rene
20-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement is volledig luxe ingericht, met een geweldig uitzicht op de oude burcht van Kaprun. verder ligt dit appartement direct aan het levendige centrum van Kaprun waar het iedere avond gezellig is. Verder ligt het appartement vlakbij de 2 skigebieden van kaprun en er rijd regelmatig een ski bus naar de Kitzsteinhorn waar je op 3200 meter hoogte kunt skien en snowboarden. en als dat nog niet genoeg is kun je ook naar het vlakbij gelegen plaatstje Zell am See waar ook een mooi ski gebied is aan de Schmittehohe ABSOLUUT EEN AANRADER

Gereisd met vrienden in april 2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartementencomplex Residenz an der Burg is een nieuw luxueus appartementencomplex aan de rand van Kaprun. Wij verbleven in top1 Appartement zeer mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij waren er in de kerstvakantie. Gezellig skiën in Zell am See of op de gletsjer (Kitzsteinhorn). Skibus stopt voor de deur (1e halte dus altijd zitplaats!). Centrum van het gezellige dorp Kaprun ligt op 10 minuten loopafstand. In Kaprun mooie winkels en gezellige restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenz an der Burg in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenz an der Burg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.