Appartement Pension Haus Tirol Kaprun

Appartement
Appartement Pension Haus Tirol Kaprun
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Haus Tirol Kaprun voor je op een rij gezet:

137 reviews over Appartement Pension Haus Tirol Kaprun in het Nederlands

Met vrienden

Helemaal top

Fam. Van Basten
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Haus Tirol is echt een aanrader. We hebben hier een week verbleven met familie voor een wintersportvakantie. De eigenaresse doet erg haar best, prima ontbijt. Kamers zijn ruim maar niet heel modern, wel voorzien van lekkere bedden en alles wat je nodig hebt (keukentje, badkamer, zitje enz.) elke dag worden de kamers schoongemaakt, de bedden opgemaakt en voorzien van schone handdoeken. Skibus stopt voor de deur en kun makkelijk richting de gletsjer of Zell al see. Kinderpiste met skischool op loopafstand. Maiskogel verderop in het dorp is een aanrader, niet groot maar voor kinderen prima pistes.

Voelde mij thuis!

Pernilla
4-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

De eigenaren zijn geweldig lief en gezellig, heb echt genoten. Voelde me thuis en hondvriendelijk +.

Hilbert en Alice zijn super gastvrij!

Een aanrader dus!

Top hotel, top ski!

Pete O'Manny
17-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de tweede keer met een groep collega's te gast bij Haus Tirol. We hebben wederom genoten van de gastvrijheid van Alice en Hilbert. Haus Tirol heeft schone, ruime kamers en prima ontbijt. De halte van de skibus is naast het hotel. En natuurlijk ook in april nog prima skiën op de gletsjer. Na een dagje skiën even op adem komen in de tuin met een lekker biertje van de tap en daarna lopen naar het centrum voor de aprés ski. Vijf topdagen!

Heerlijk!

Tycho
17-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hele fijne accomodatie. Kamers dik in orde, ligging prima, maar vooral onderscheidend door de gastvrijheid van de heer en vrouw des huizes. Van het ontbijt tot het huiskamertje avonds laat: heel gezellig en ongedwongen, en super service! (en een heerlijk rustige tuin om te werken aan 'Krekels in Kaprun' (O'Manny Publishing, verwacht begin 2017))

Haus Tirol, tot volgend jaar!

Carola
15-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vorig jaar hebben we (groepje collega's) zo'n fijne tijd gehad bij Alice en Hilbert, dat we ook dit jaar voor Haus Tirol hebben gekozen. En het was weer super!

Een pension met een goede ligging in het dorp, fijne kamers, heerlijk ontbijt, ski-bus voor de deur, sneeuwzekere Kitzsteinhorn op 15 min afstand, prima restaurants en gezellige apres-ski om de hoek.

Maar vooral: een heerlijk pension met fijne zithoek, kleine bar en grote zonnige tuin waar je je door de gastvrijheid van Alice en Hilbert direct thuis voelt. Niets hoeft, maar alles kan!

Kortom: tot volgend jaar!

Fantastisch!

Iris
26-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Samen met mijn vader 5 dagen op wintersport geweest en wij hadden ons geen betere plek kunnen wensen. De ontvangst was gelijk gastvrij. In de ochtend staat er een heerlijk ontbijt voor je klaar, inclusief vers gebakken eieren en lekkere koffie. Na het wintersporten gezellig een borreltje aan de bar waar het altijd leuk was. Appartement zelf is top en keurig onderhouden, goede bedden en een mooie schone badkamer. Alles is op loopafstand, dus de auto heb je de hele vakantie niet nodig. Ski-bus stopt praktisch voor de deur, die je overal heenbrengt. Alice en Hilbert hebben ons nog verschillende leuke tips gegeven en kunnen een heleboel voor je betekenen. Een super vakantie gehad mede dankzij Alice en Hilbert!

fijne plek midden in Kaprun.

Ad en Ted
21-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Naast de bushalte dus een rechtstreekse verbinding naar alle liften. En heeeeeeele gezellige gastvrouw en gastheer

Top adres, niet verder zoeken!

Erik en Suzanne Klein Bluemink
19-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is voor ons de 2e keer om in de zomer naar Haus Tirol te gaan, Alice en Hilbert ontvangen je geweldig en de gastvrijheid is op en top! De locatie is perfect, de bushalte voor de deur en een sommercard waar je gratis van o.a. liften en attracties etc gebruik kan maken. Wat Haus Tirol zo bijzonder maakt zijn alle recensies als hiervoor omschreven..niets is minder waar. De bedden zijn top, het ontbijt en o.a. de eitjes van Hilbert zijn super, het kopje koffie in de tuin nuttigen of na een heerlijke dag erop uit te zijn geweest in de tuin een wijntje of biertje te drinken. Bovenal voor ons zeer belangrijk de verzorging en aandacht van onze labrador die net als wij zeer gastvrij ontvangen wordt. Alice en Hilbert weer bedankt voor het heerlijke verblijf bij jullie (dan hebben we het nog niet eens over de prachtige omgeving gehad).

Super

Lauri
17-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alice en Hilbert zijn ontzettend aardig en gastvrije mensen die ervoor zorgen dat je je meteen thuis voelt. Het zijn schone kamers en een prima ontbijt. De skibus stopt voor de deur en bij mooi weer kun je heerlijk in de tuin zitten.

Super goed pension

Wilco
29-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 6e keer in Haus Tirol in Kaprun.

Een goed pension voor een goede prijs. Je wordt hier gastvrij ontvangen zodat je je snel thuis voelt. De bedden zijn uitstekend en het ontbijt (incl de eitjes van Hilbert) zijn heerlijk. En Alice weet altijd wel wat te doen in Kaprun.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pension Haus Tirol Kaprun in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pension Haus Tirol Kaprun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.