Hotel Naturhotel Steiner

Hotel Naturhotel Steiner

9.3Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Kaprun

Op vakantie geweest naar Naturhotel Steiner?

9.3Fenomenaal

• 9.5Ligging t.o.v. pistes

• All inclusive

8 reviews over Hotel Naturhotel Steiner

• 9Liesbeth21-02-2010

Goed hotel vlakbij de gletsjer

Inmiddels Naturhotel Steiner met nog steeds eigenaar Christian. (zie website naturhotelsteiner.com) Gezellig, niet te groot hotel. Skibus stopt voor het hotel en 1 minuutje later ben je bij de gletsjer. Uitgebreid ontbijtbuffet en mogelijk voor lunchpakket. Om 4 uur skijauser in de bar en 's avonds van 6 tot 8 dinerbuffet met voor elk wat wils, ook voor kinderen! Drankjes zijn incl. Verder (kleine) sauna en infraroodcabine, speelruimte voor kleintjes en ruimte met poolbiljart, playstation en tafelvoetbal. Onze kamer was niet al te groot maar wel erg schoon en vanaf balkon mooi uitzicht op de berg. Wij hadden een all-in arrangement en vonden de prijs-kwaliteitverhouding top. Wij gaan vast nog eens terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 9Familie D'Hondt 18-07-2008

We hebben hier gelogeerd van 18/06/08 tot 01/07/08.Hotel geboekt via sunjets Hotel zeer rustig gelegen +/- 4km van kaprun.Eten zeer goed met dranken inbegrepen.Klein minpuntje : kamer niet groot en voor gebruik douche wat lenigheid vereist.Zeer mooie kindertuin en zwemvijver.Bij een volgende reis richting kaprun boek ik opnieuw dit hotelletje.Prijs/kwaliteit tip-top!!!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Jo Colyn07-04-2008

Tijdens het skiverlof van 2008 hebben we hier gelogeerd. De globale indruk is zeer goed. Het belangrijkste pluspunt is toch wel de ligging t.o.v. de skiliften, na 1 minuut rijden met de gratis skibus is men aangekomen bij de liften. Als we al een minpunt moeten vermelden dan kan men zeggen dat de kamers vrij klein zijn met weinig bergruimte. Hoogstwaarschijnlijk gaan we nog terug naar deze locatie.

Gereisd met familie in april 2008

• 9Anvds09-10-2007

Wij zijn hier 12 dagen geweest begin juli 2007. Zeer vriendelijke mensen. We hadden een kamer met dubbelbed en stapelbed. Niet heel ruim maar goed te doen. Mooie badkamer. We zaten aan de voorkant en hadden klein balkonnetje. Mensen aan de achterkant keken tegen de berg aan. Eten lekker en keuze genoeg (zelfs vegetarisch). Rustige ligging buiten het dorp, vlakbij de liften. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen: het draadloos internet reikte niet tot aan de bovenste verdieping dus we moesten met de laptop beneden gaan zitten. Maar verder: een aanrader. Omgeving is mooi alleen viel het weer een beetje tegen. We gaan nooit twee keer naar eenzelfde plaats op vakantie maar mochten we nog naar Kaprun gaan dan nemen we zeker hetzelfde hotel.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 9Rian10-01-2007

Wij zijn hier geweest van 31/12/06 t/m 6/1/07 en werden in de watten gelegd! Christian Steiner is zeer vriendelijk en voor hem en zijn personeel is niks teveel moeite. Eten uitstekend (ontbijt zelfs incl. sekt en zalm), 's middags een gezellige Skijause. Kamers zijn wel krap (vrnl. de badkamer) als je met 3 personen (kind op de kamer) bent, maar de prijs-/kwaliteitsverhouding is echt prima! Zowel voor zomer als winter een aanrader. Slechts 1 halte verder zijn de liften naar de Kitzsteinhorn al. Wij hebben genoten. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd in januari 2007

• 10DESIRE ROSSEEL09-03-2005

De cervice is onberispelijk, vriendelijk en welgemeend

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2005