Appartement Nanske

• Ligging t.o.v. pistes9,1

13 reviews over Appartement Nanske in het Nederlands

Marga
22-5-2018

Zeer mooie, luxe appartement. Met een geweldig mooi uitzicht. Heerlijk genoten van de zon op het grote balkon.

Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaar en eigenaresse. Kortom een geweldig mooie luxe vakantie van alle gemakken voorzien. Ook viel het zeker in smaak bij onze dochter, heerlijk een eigen badkamer..

Fantastisch!!

Marc en Brabara
10-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat was dit appartement geweldig. We werden meer dan hartelijk ontvangen door Christiaan en Nanske vervolgens lieten ze ons het appartement zien.

Hier werden we helemaal blij van het ontbrak echt werkelijk aan niks.

En het uitzicht op de bergen is ook echt top .

Wij komen hier zeker terug .

Pluspunten:

Zeer gastvrije eigenaren,

Alles is zeer schoon,

Goede bedden,

Een top keuken,

Prachtig uitzicht,

Heerlijk balkon,

Minpunten zijn er gewoon niet echt top locatie om te verblijven.

Verbazend

Reinier
31-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig mooi Appartement, zeer mooie en hoog kwalitatieve afwerking.Goede matrassen en top keuken .

Prima ligging Centraal in Kaprun

fantasties

Gerard Nelemans
22-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

erg mooie locatie en vlakbij de pisten de Maaiskogel. dicht bij centrum van Kaprun.

een mooi en zeer luxe appartement wat leuk is aangekleed. grote slaapkamer met lekkere bedden. en zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Een aanrader!

Fam. Kok
22-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel fijn en gezellig appartement (Kitzsteinhorn). Locatie dicht bij de piste en winkels.

Super accomodatie .

Theun en Dineke
16-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Nanske is een echte aanrader. Mooi nieuw schoon appartement, zeer komplete keuken en heerlijke bedden. De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en gastvrij. Je voelt je hier zeer welkom.

Vlakbij het skigebied en skibushalte naar de gletsjer. Ook een uitgebreide supermarkt is op loop afstand.

Wij komen hier zeker terug.

Genieten!

Astrid
6-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Nanske is een en al genieten! Luxe, comfortabele en moderne appartementen met net dat beetje extra. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Kaprun biedt genoeg vertier voor zowel jong als oud. Na een actief dagje konden we heerlijk tot rust komen op ons grote balkon met uitzicht op de bergen. De appartementen zijn echt af. Ruim, compleet en moderne apparatuur. En wat wij heerlijk vonden met onze 3 jongens: elke slaapkamer heeft een eigen badkamer! En o ja, de bedden liggen echt heerlijk. Wij komen zeker terug, al is het maar voor de gastvrije en behulpzame eigenaren: Christian en Nanske!

Voor herhaling vatbaar!

Elske
2-10-2017

We hebben een heel fijn verblijf gehad bij Nanske. Ze stelt zich heel flexibel op wat betreft de in- en uitchecktijden en is erg behulpzaam en vriendelijk. Het appartement is mooi ingericht, luxe, schoon en van alle gemakken voorzien. Zowel in het dorp als in de omgeving is genoeg te doen, ook met kleine kindjes. Naast het appartement ligt een speeltuintje, erg handig!

Super!

Saskia
30-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke plek, super accommodatie en geweldige gastvrouw en gastheer! Appartementen zijn zo mooi en comfortabel ingericht, fijne plek om na een dagje (apres) skien in thuis te komen, wij hebben alweer geboekt!

Fantastische appartementen. Volgend jaar weer!

Robert Jan
29-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

In één woord fantastisch! Super-de-luxe appartementen met de vriendelijkste en meest gastvrije (Nederlands sprekende) eigenaren die ik tijdens wintersport vakanties heb mee mogen maken. De appartementen zijn ruim en modern, maar toch gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien (tot en met Nespresso apparaat). De bedden zijn erg goed, wat voor mensen met rugklachten een prettige ervaring is. De eigenaren (Nanske en Christian) hebben leuke tips voor goede restaurants en gezellige barretjes en wijzen je graag de weg in hun Kaprun. De ligging is prima, net buiten de gezellige drukte van het centrum, maar de restaurants, de skiliften (kleine skigebied) of ski-bus (gletsjer) zijn met een paar minuutjes loopafstand toch heerlijk dichtbij. Kortom: voor ons als groep (12 man, alle drie de appartementen gehuurd) een perfecte locatie voor een sneeuwzekere wintersport. De boeking voor volgend jaar hebben we dan ook meteen gemaakt en we kijken al uit naar volgend jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nanske in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nanske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nanske scoort een 9.78 uit 10 op basis van 13 reviews.