Appartement Nanske

9,8

• Ligging t.o.v. pistes9,2

14 reviews over Appartement Nanske in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

Super vakantie gehad! Heerlijk nieuw appartement. Bedden liggen heerlijk, elke kamer een eigen badkamer en een uitgebreide keuken! Super lieve en behulpzame eigenaren. Genoeg te doen in de buurt. Ook in het voorjaar/zomer. Hoe leuk voor de jongens om in de sneeuw gespeeld te hebben in mei! Verder hebben we gezwommen, gerodeld, het prachtig meer in Zell am See bezocht en de de rest van de omgeving verkend. Voor herhaling vatbaar!

Marga,
22-5-2018

Zeer mooie, luxe appartement. Met een geweldig mooi uitzicht. Heerlijk genoten van de zon op het grote balkon.

Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaar en eigenaresse. Kortom een geweldig mooie luxe vakantie van alle gemakken voorzien. Ook viel het zeker in smaak bij onze dochter, heerlijk een eigen badkamer..

Fantastisch!!

Marc en Brabara,
10-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat was dit appartement geweldig. We werden meer dan hartelijk ontvangen door Christiaan en Nanske vervolgens lieten ze ons het appartement zien.

Hier werden we helemaal blij van het ontbrak echt werkelijk aan niks.

En het uitzicht op de bergen is ook echt top .

Wij komen hier zeker terug .

Pluspunten:

Zeer gastvrije eigenaren,

Alles is zeer schoon,

Goede bedden,

Een top keuken,

Prachtig uitzicht,

Heerlijk balkon,

Minpunten zijn er gewoon niet echt top locatie om te verblijven.

Verbazend

Reinier,
31-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig mooi Appartement, zeer mooie en hoog kwalitatieve afwerking.Goede matrassen en top keuken .

Prima ligging Centraal in Kaprun

fantasties

Gerard Nelemans,
22-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

erg mooie locatie en vlakbij de pisten de Maaiskogel. dicht bij centrum van Kaprun.

een mooi en zeer luxe appartement wat leuk is aangekleed. grote slaapkamer met lekkere bedden. en zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Een aanrader!

Fam. Kok,
22-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel fijn en gezellig appartement (Kitzsteinhorn). Locatie dicht bij de piste en winkels.

Super accomodatie .

Theun en Dineke,
16-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Nanske is een echte aanrader. Mooi nieuw schoon appartement, zeer komplete keuken en heerlijke bedden. De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en gastvrij. Je voelt je hier zeer welkom.

Vlakbij het skigebied en skibushalte naar de gletsjer. Ook een uitgebreide supermarkt is op loop afstand.

Wij komen hier zeker terug.

Genieten!

Astrid,
6-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Nanske is een en al genieten! Luxe, comfortabele en moderne appartementen met net dat beetje extra. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Kaprun biedt genoeg vertier voor zowel jong als oud. Na een actief dagje konden we heerlijk tot rust komen op ons grote balkon met uitzicht op de bergen. De appartementen zijn echt af. Ruim, compleet en moderne apparatuur. En wat wij heerlijk vonden met onze 3 jongens: elke slaapkamer heeft een eigen badkamer! En o ja, de bedden liggen echt heerlijk. Wij komen zeker terug, al is het maar voor de gastvrije en behulpzame eigenaren: Christian en Nanske!

Voor herhaling vatbaar!

Elske,
2-10-2017

We hebben een heel fijn verblijf gehad bij Nanske. Ze stelt zich heel flexibel op wat betreft de in- en uitchecktijden en is erg behulpzaam en vriendelijk. Het appartement is mooi ingericht, luxe, schoon en van alle gemakken voorzien. Zowel in het dorp als in de omgeving is genoeg te doen, ook met kleine kindjes. Naast het appartement ligt een speeltuintje, erg handig!

Super!

Saskia,
30-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke plek, super accommodatie en geweldige gastvrouw en gastheer! Appartementen zijn zo mooi en comfortabel ingericht, fijne plek om na een dagje (apres) skien in thuis te komen, wij hebben alweer geboekt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nanske in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nanske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.