Appartement Mengg

leuk pension

keuben
21-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

netjes en helder aardige mensen we hebben het gehuurd via school voor een snowboard opleiding . en hadden geboekt met ontbijd en dat was goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mengg in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mengg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mengg scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.