Appartement Kitz Residenz

33 reviews over Appartement Kitz Residenz in het Nederlands

App. 11

Dhr. Hogenes, 22-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima bedden en heerlijke douche, goed parkeren met eigen parkeerplaats. - Goede locatie

Appartement 11

Dhr. Stroink, 22-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fijn appartement voor gezin met 2 kinderen. Alles aanwezig! Afstand tot centrum goed te wandelen Bus naar ski-gebieden stopt bijna voor de deur.

Nummer 11 niet doen!

Z. Sasirdi, 2-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement nummer 11 in bijgebouw met aparte ingang. Bij aankomst geen welkomst attentie, bericht of beheerder aanwezig. 2 dagen later kwam er een dame de borg ophalen en zei dat we ons beklag maar moesten mailen aan de eigenaar, een Nederlander. Vreselijk onpersoonlijk. Het geeft je als gast ook geen fijn gevoel.

Appartement zou groot genoeg moeten zijn voor 5 personen maar dan is het behoorlijk krap. Wij waren met 2 volwassenen en 1 kind en dat was best te doen. Meubilair is te groot voor de ruimte en afgeleefd. Normale Badlakens konden er niet eens vanaf voor die prijs. Zelf bij aankomst nog moeten schoonmaken omdat alles met de Franse slag was gedaan. Doorgezakte eettafelstoelen en een smoezelige slaapbank in woonkamer. Bedden evenzo doorgezakt. Ligging van het gebouw is super. Uitzicht uit dit appartement is echter op andere gebouwen. Geen aanrader dus!

Super appartement

Eddy W., 17-9-2014

Wij hebben de afgelopen 10 dagen (07 sept t/m 16 sept 2014) heerlijk genoten van jullie appartement. Het appartement ligt super centraal gelegen in Kaprun. We hebben heerlijk gewandeld vanuit jullie accommodatie. Ook een dagje naar de stuwmeren geweest, alsmede een dag naar Salzburg en de Krimml watervallen. Allemaal op korte reisafstand.

Jullie hebben een prachtig luxe appartement. Aan alles is gedacht. 2 kleine verbeterpuntjes hebben we: in de douche een plankje/rekje waarop je de douchespullen kunt zetten en er hadden wel enkele handdoeken meer mogen zijn. We hebben heerlijk geslapen in het knusse 2 persoonsbed.

Zelfs deze periode nog enkele keren buiten gezeten met een prachtig uitzicht op de Kitzsteinhorn.

Zeker een aanrader om nog eens terug te komen en aan te raden bij iedereen.

Mooi appartement

Bert, 27-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zijn er in augustus geweest. Een prachtig en schoon appartement (nummer 10) ook echt alles is aanwezig.

Bij de vuilcontainers was het een grote troep,alle containers waren propvol,en er lagen veel kapotte zakken.

In Kaprun en Zell an see komen in de zomer ook zeeeer veel moslims uit Saoedie en de golfstaten.

Circa 70% van de toeristen zijn moslims.

Zij bezorgen wel wat overlast,ook bij ons in het bovenste appartement.

Prachtig appartement

Lisa, 10-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten in appartement 10 is van nl eigenaren. Voor de kinderen en ons zelfs op de slaapkamers tv's met dvd speler en films aanwezig. Ook in de woonkamer een mega televisie. Alles mooi schoon en ook draadloos internat gratis aanwezig. De skibus voor de deur en restaurants op loopafstand. Prachtige pistes en vooral de gletsjer is bij mooi weer fantastisch!!!!

Wintersport

A. Grootenhuis, 12-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie accomodatie 3 ruime slaapkamers met prima bedden voldoende bedlinnen en handdoeken. 2 badkamers met heerlijke douche. Schitterende omgeving. Met de gratis bus binnen Kaprun snel bij de skiliften en evensnel in het centrum. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar gingen niet mee naar het appartement. Jammer want er waren wel enkele puntjes van kritiek nl. de bank had grote vlekken en brandgaten, de gordijnrails van beide gordijnen vielen er steeds af. handoekenrekje op badkamer was gammel. Er lage vieze sokken en reispapieren in een nachtkastje.Je wilt niet graag dat ze dat van jou borgsom gaan repareren. Voor die prijs verwacht je wel dat het oke is. Heerlijk gegeten in de Dorfkrugg en de Dorfstadl. Gezellig personeel en prima keuken.

Mooi, maar je moet wel altijd met de bus

M. Hogetoorn, 3-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier 2 weken geleden met 4 vriendinnen met het vliegtuig (via Salzburg) gekomen. Prima verblijf (keukengerei is niet heel uitgebreid), maar een avondje in Zell am See blijven hangen is lastig, want de skibussen gaan maar tot uiterlijk zes uur. Een ander puntje is dat er onverwacht 100 euro schoonmaakkosten bijkwamen; stond blijkbaar in de kleine lettertjes van de reisorganisatie, maar we vonden het een overdreven hoog bedrag voor een 3-kamer appartement, dat maar 4 nachten was gebruikt!

Prachtige ligging, zalige rust, aanrader!!

Stefan Neuser, 13-6-2011

Voor wie graag een aktieve vakantie onderneemt, is dit "the place to be". Wij zijn in juni geweest met 6 vw en 2 kids. Super zalige ligging, zeer verzorgd en proper. Alle voorzieningen. Wij zaten op de gelijkvloerse verdieping en hadden een terras en tuintje (jammer genoeg niet omheind, dus kids in de gaten houden). Zicht op de Kitzsteinhorn. In de omgeving zijn er enorm veel mogelijkheden. De wandelpaden zijn super goed aangeduid. Bezoekerstips: De Sigmund-Thun klam (op 2min), de Krimll-watervallen (neem de trein vanuit Zell am See), de klam in Taxenbach, verschillende bergliften binnen een straal van 45 min met de wagen, het dierenpark Ferleiten, de Grossglockner-hochalpenstrasse, thermale zwembaden,etc... Indien je voordeel wilt doen koop dan de Hohe Tauern kaart in het VVV-kantoor, kost 46 € en je kan overal(indien verbonden aan de kaart) gratis binnen, onze uitstappen hadden ons anders 138€ p.p gekost. vb de Grossglockner strasse kost anders 29€, kabelliften kosten 17 à 23€.

Ruimte, vriendelijkheid en topacco!

Anouk, 7-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement type 4 is in 1 woord samen te vatten: Geweldig!

Wij zijn afgelopen week met een groep van 8 personen op wintersport geweest in Kaprun en alles klopte. Ruimte, afstand tot de piste(met de bus) en de liggen van Zell am See en zelfs Saalbach Hinterglemm is prima voor zowel beginners als gevordenen.

Wij raden dit appartement zeker aan en de broodjesservice was een welkome extra als je graag vroeg op de latten wilt staan!

We hebben een aantal aanbieders voor Kitz Residenz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kitz Residenz in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kitz Residenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kitz Residenz scoort een 8.35 uit 10 op basis van 34 reviews.