8,9

Karin vD
21-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Uitstekend hotel, met vriendelijk personeel. Heerlijke wellness, fraai binnen zwembad. Keuken uitstekend: keuze uit 3 hoofdgerechten, saladebar, voorgerecht, soep en desert. Hotel heeft beschikking over goed masseur. ‘s Ochtends shuttlebus naar skigebied

Gereisd Alleenreizend in december 2018

Geweldige vakantie, geweldig verblijf!

Maaike
8-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een mooi sfeervol hotel. Een ongelooflijk leuk jong team wat op een hele warme manier met zijn gasten omgaat. Het ontbijt is heel uitgebreid en het avondeten is een aaneenschakeling van culinaire verrassingen. Onze kamer (de romantic suite) was heel ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Ze beschikken ook over een exclusieve wellness. Iedere dag is er vanuit het hotel een pendelbus naar de pistes in Kaprun, Zell am See of de gletsjer. Wat ons betreft is het hotel een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genieten

Karin
19-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rusting hotel, uitstekende service, vriendelijk personeel, betrokken eigenaars. Shuttleservice naar piste 's morgens

Gereisd Alleenreizend in januari 2016

bijna alles een 10!

marian
30-7-2013

hotel kaprunerhof is een geweldig goed hotel, met vriendelijk en verzorgend personeel.De ligging is rustig( 3 min. lopen naar het centrum) maar met prachtig uitzicht op de besneeuwde bergtoppen! Kamers zijn goed met prima badkamer en ijskast en flatscreen tv, ook badjassen en badslippers zijn aanwezig.De kok kookt op ster-niveau en de borden zijn prachtig opgemaakt.Kortom niets meer te wensen,alles is top!

Gereisd Met vrienden in juli 2013

De groep
3-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

WIj hebben twee kamers geboekt de jachtsuites(kamers). Fantastisch grote kamers en zeer schoon. Het ontbijt was super en het diner mocht wat ons betreft iets minder uitgebreid. Elke dag 4 tot 5 gangen en 1x 7 gangen hoeft niet wat ons betreft.

Naar het centrum lopen is prima te doen. Het hotel zelf regelt het vervoer naar de piste.

Het was erg leuk.

Gereisd Met vrienden in maart 2011

Fijn hotel

Oswald
18-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer gastvrij, ontbijt uitstekend, mittagsjause niet gebruikt, diner goed: 5 gangen incl. saladebuffet, soms ook andere buffetten, maar fijne afwisseling. Er wordt erg lekker gekookt, maar zoals zo vaak in Oostenrijk: echte kwaliteit komt niet voort uit veel poespas. Kinderen driegangen, fijn aan tafel bediend en in goed overleg. Bediening bijzonder attent. Kamer (romantic suite) ruim, mooie badkamer, goed bed. Gezellig ingericht, steenkachel, groot balkon. Koelkastje op de kamer vind ik heel prettig. Wellness gedeelte niet bezocht, want ik was alleen met (te) kleine dochter. Goede parkeergelegenheid. Ligging goed, redelijk dichtbij skibus, maar zowel Lechnerberg als Maiskogel zijn loopbaar als je dat fijn vindt... Daarnaast nog gratis hotelshuttle. Ik kan hier nog wel eens terugkomen, maar iets anders proberen ligt meer voor de hand, maar ligt dus niet aan het hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Mooi en zeer net hotel

Rianne
12-10-2010

Wij verbleven in één van de nieuwe suites (jachtsuite). Deze was zeer mooi en netjes. Het eten in het hotel was ook erg lekker. Veel variatie. Het personeel was zeer vriendelijk. Het nieuwe wellness gedeelte hebben we niet bezocht.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, maar skigebied viel tegen

Monique R.
24-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het hotel wordt bestierd door twee enthousiaste, typisch Oostenrijkse dertigers. De gastheer wil het zijn gasten graag naar de zin maken. We krijgen gedurende de week een vaste plek in het restaurant. Dit tot onze grote spijt, want we zitten naast twee zeer luidruchtige Russische tafels. De kamers zijn ruimtelijk en schoon. Heerlijke bedden. Het hotel regelt voor ons een skipas, annex kamersleutel (!), fijn dat we niet meer in de rij hoeven te staan bij de kassa's. De wellness stelt niet zoveel voor. Er is helaas geen zwembad en maar weinig ruimte om te relaxen. Daarbij reserveren een aantal gasten deze ligbedden door er hun boek of handdoek op te leggen, zonder dat ze er zijn. Jammer dat het hotel hier niets tegen doet. Een nadeel aan het hotel is dat we echt een stuk moeten rijden naar de skipiste (Zell am See). Kaprun was ons te klein: leuk voor een dag.

Gereisd Met partner in december 2007

Goed hotel

Jeroen
30-3-2009

Net hotel met een vriendelijke eigenaar in een doodlopend straatje.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2005
2008

Fraai en erg gastvrij hotel

Mike038
30-11-2008

Het is een erg mooi hotel met zeer vriendelijke eigenaren. Het eten in het hotel was uitstekend en ik kan dan ook iedereen halfpension aanbevelen! Wij hadden een erg mooie en ruime kamer met schitterend uitzicht op de Gletscher. De inrichting van onze kamer was netjes, maar wel een beetje gedateerd. Het hotel ligt niet echt in het centrum zelf dus je moet wel veel met de auto doen.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaprunerhof in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaprunerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.