Appartement Haus Rudolf

Appartement Info

Meer appartementinfo

28 reviews over Appartement Haus Rudolf

• 10Annemiek22-08-2012

schoon, voldoende ruimte, en top uitzicht!

Mooi schoon appartement met voldoende ruimte, prima bedden en goede spullen oa in de keuken. Mooi uitzicht !! Winkels, supermarkt, bars en restaurants op loopafstand. Mooie omgeving en van alles te doen.

• 9Gijs-Jan20-08-2012

Gezellig appartement met perfecte ligging!

Haus Rudolf is een perfect appartement voor het gezin of een paar vrienden. Het is een knus en gezellig appartement met perfecte ligging tav. verschillende skigebieden. Gastheer en vrouw zijn zeer gastvrij en altijd bereid om je iets over de omgeving te vertellen of je te adviseren als het gaat om skien, eten, drinken of andere bezienswaardigheden. Kortom genieten!!

• 10C.M.W. Hulst-van der Knaap23-07-2012

Precies wat je wenst.

Appartement Haus Rudolf in Kaprun voldeed precies aan onze wensen. Het is modern maar toch warm ingericht. Het hele appartement is brandschoon. De badkamer is modern met een hele luxe douchedeur en lage instap. Er zijn voldoende handdoeken en beddegoed. Ook aan kleine gebruiksartikelen is gedacht.

Het uitzicht is mooi in de zomer. In Oostenrijk wordt veel aandacht besteed aan de tuin en het balkon.

Onze drie oudste kinderen (9,7 en 5 jaar) hebben op de zolder geslapen. De jongste (2) sliep in het campingbed in onze (ruime) slaapkamer.

Voor ons was het een aangename manier om de reis naar Kroatië in 2 delen te hakken.

Dit appartement is zeker een aanrader!

• 9Lestas02-09-2011

echt een fantastische plek

We hebben een schitterende vakantie beleefd. We arriveerden vrij vroeg, mochten in de kelder onze kleren wisselen en konden zo vanaf het eerste moment volop gaan skën. Het appartement is ruim en mooi onderhouden, de service is warm en hartelijk.

• 9s v.d. slik03-01-2011

super gezellig volgend jaar weer

haus rudolf een echte aanrader. gezellig huis met aparte slaapruimte voor ouders. goed ingericht en goede ligging

• 10Marieke22-03-2010

voor herhaling vatbaar

Erg mooi en net appartement, ruim, voorzien van alle luxe. De skibus stopt tegenover het appartement en gaat direct naar de maiskogel en gletsjer. Gunstige ligging tov het dorp, te voet ben je er met 10 minuten. Erg vriendelijke nederlandse eigenaren, Ruud geeft ook ski- en snowboardles, wat zeker aan te raden is, je krijgt naast een super les ook nog eens veel tips en informatie over de omgeving. Op de laatste dag vertrokken wij pas 's avonds en konden 's middags zonder probleem gebruik maken van het souterrain, waar een douche en toilet aanwezig is.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 10Piet ,Domi en Floris16-03-2010

Volgend jaar weer,

Heerlijk appartement wat van alle gemakken is voorzien. De goede bedden, maar wat wat ik zelf altijd belangrijk vind een mooie badkamer met een goede douche voor na het skiën. De broodjesservice voor 's ochtends is ook ideaal zodat je niet naar de bakker hoeft. Je kunt je auto bij 't appartement laten staan want de skibus vertrekt om de hoek. We hebben hier ook al in de zomer gezeten en dat is super als je van fietsen houdt. Zowel op de racefiets als mountainbike kun je hier alle kanten op en het mooie is dat voor zowel het fietsen als het skiën, Ruud kan je alles vertellen. Kortom wij waren hier zeker niet voor het laatst, echt top!

Piet

• 10Lex P.11-02-2010

Echt hier naartoe gaan !

Dit is een aanrader.!

Vorige week hier geweest met 5 vrienden (6 personen totaal). Mooi ruim appartement van alle gemakken voorzien. De bedden liggen heerlijk en de badkamer is top. Met de auto of skibus zit je zo op de gletscher of in Zell am see en het dorpscentrum is op loopafstand. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren.

Broodjes service mag ook genoemd worden. Elke ochtend heerlijk verse broodjes aan de deur.

Wil je tips over welke ski het beste bij je past, vraag het aan Ruud !

• 10Lex P.11-02-2010

Zeker hier naartoe gaan !

Dit is een aanrader.!

• 10De Slikkies04-01-2010

een echte aanrader

Zeer gastvrije Ned.eigenaren. Geven je leuke tips, zodat je zelf geen zoektocht hoeft te ondernemen. App.is zeer schoon en nieuw met voldoende ruimte. Er wordt gesproken over een 5 pers.app., maar meer is ook mogelijk. Wij hebben met z'n allen hebben een heerlijke week gehad en gaan hier zeker weer opnieuw heen.

4 tips over Appartement Haus Rudolf

• Petra Rennefeld, 05-02-2013

Kaprun is een leuk plaatsje voor jong en oud, genoeg apres ski en heel goede eetgelegenheden.

• C.M.W. Hulst-van der Knaap, 23-07-2012

Het gebruik van de Zell-am-see zomerkaart maakt je verblijf echt een belevenis. In het bijzonder de Kitzsteinhorn met de gletsjer en de stauseeën (stuwdammen). De informatie van de gastheer en -vrouw komen goed van pas!

• Annemiek, 22-08-2012

Wij zijn in de zomer geweest en kregen een Kaprun/Zell am See kaart zodat we gratis gebruik konden maken van oa. liften en gondels, wandelingen door de Kloof konden maken, entreekaartjes voor musea etc..helemaal TOP! De fam. van Santen weet ook heel veel leuke dingen in de omgeving.

0 vragen over Appartement Haus Rudolf

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats