Appartement

Genieten met een grote G

Jacoline Lems
17-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima accomodatie met alles voor handen, zeer vriendelijke gastvouw en gastheer die je helpen om optimaal gebruik te maken van de mogeljkheden in het prachtige gebied, Mooi schoon, compleet, heerlijke douche en centrale ligging vlakbij de skibus en het centrum.

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Echt geweldig!

Maassen
2-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement is zeer compleet en gezellig ingericht. De bedden zijn voortreffelijk en het huis is heel schoon. De skibus is aan de overkant van de straat en het centrum van Kaprun is op loopafstand. De eigenaren Ruud en Susan zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Loontjes
24-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een warm welkom! En wat een voortreffelijke accommodatie in alle opzichten. Centraal gelegen tov Zell am See, Kaprun en andere skigebieden, loopafstand van het centrum, zeer gastvrij en bovenal schoon. Voor herhalingvatbaar dus!😄

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Rudolf voor je op een rij gezet:

Fantastisch verblijf in Kaprun!

Karin
10-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prettig ontvangst door vriendelijke Nederlandse gastvrouw. Het appartement ligt boven het huis van de eigenaren (eigen opgang via trap buitenkant). Het is sfeervol ingericht en voorzien van een zeer complete inventaris. Heerlijke bedden! Lakens en handdoeken zitten bij de prijs in. De tv is voorzien van een paar NL zenders. De ramen die open kunnen zijn voorzien van horren. Op het balkon, waar je (in mei) vanaf 15.30u de zon hebt, staan stoelen en een tafeltje en een droogrek. Heerlijke plek!! In de tuin staan wat speeltoestellen voor de kinderen (pingpong, schommel, glijbaan). Er mag op het gras gevoetbald worden. Vanaf het huis loop je in 7 minuten naar het dorp. Je vindt daar alles wat je nodig hebt. Afval moet je scheiden en kun je makkelijk zelf aan het eind van de week kwijt in de schuur. Je ski's en skischoenen droog je in de verwarmde afgesloten ruimte beneden. Heerlijk verblijf gehad, ik kan echt niets opnoemen wat niet goed was.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Super vakantie!

Kampman
1-8-2014

We hebben een super mooie vakantie gehad, het appartement is super mooi en heel schoon. We werden vriendelijk ontvangen. De Burcht is op loopafstand en zo ook het Vötters voertuigenmuseum. Ook aanraders zijn: + Kitzsteinhorn (berg van 3000 meter met 3x lift te bereiken). + Stuwdam (met bus, dan lift, dan weer een bus) super mooie omgeving! + Krimml waterval (wandeling naar boven) + Grossglockner (met auto 48 KM omhoog, super uitzicht en sneeuw) + Spa, Kaprun (mooi zwembad met uitzicht op de bergen) + Maiskogel (skilift naar top van 1500 m) + Rodelbaan Kaprun.

Met de zomerkaart zijn veel attracties zelfs gratis!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Volgend jaar weer.

familie Biesheuvel/Groen
4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij vonden Haus Rudolf geweldig. Het huis was compleet en vlakbij 3 verschillende gebieden om te skien. De eigenaars van deze woning heel vriendelijk en behulpzaam. Graag volgend jaar weer maar is helaas al geboekt.

Groeten Fam.Biesheuvel/Groen

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Nog steeds fantastisch

Lex
7-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn met een vriendengroep nu voor de tweede keer in Haus Rudolf geweest, de vorige keer was in 2010. Het appartement is nog steeds fantastisch en brandschoon. Ruud geeft goede tips over waar te gaan skiën met welk weertype en welke sneeuwcondities. De broodjes service is super handig!

Gereisd Met vrienden in februari 2013

Optimaal vakantiegevoel

Petra Rennefeld
5-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig appartement, leuk ingericht en brandschoon. Na 25 jaar skien heb ik nog nooit zo'n schoon appartement gehad. Meestal hebben we een huisje wat op de piste staat, maar nu moesten we met de bus. Dit is goed geregeld en het voordeel is dat we bijna als eerste instapten, dus altijd plek! We werden hartelijk ontvangen en aan het eind van de week hoef je niet je bed af te halen en je hoeft niets schoon te maken. Dat gaf ons een optimaal vakantiegevoel. Afwastabletten, zeepdispenders, afvalzakken in allerlei soorten waren aanwezig, wat je vaak zelf moet kopen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Perfecte vakantie

Herman
24-9-2012

We zijn nog nooit eerder twee keer naar een zelfde accomodatie op vakantie geweest, maar hier zijn we al twee keer geweest en dat gaat zeker nog vaker gebeuren!

De inrichting van het appartement is heel huiselijk en van goede kwaliteit, alles is goed onderhouden en het appartement is erg schoon. Daarnaast is de ligging perfect, alle "attracties" in de buurt zijn goed bereikbaar en de winkels en het centrum zijn op loopafstand.

Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2012

schoon, voldoende ruimte, en top uitzicht!

Annemiek
22-8-2012

Mooi schoon appartement met voldoende ruimte, prima bedden en goede spullen oa in de keuken. Mooi uitzicht !! Winkels, supermarkt, bars en restaurants op loopafstand. Mooie omgeving en van alles te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Rudolf in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Rudolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.