4 tips over Appartement Haus Rudolf

• Petra Rennefeld, 05-02-2013

Kaprun is een leuk plaatsje voor jong en oud, genoeg apres ski en heel goede eetgelegenheden.

• C.M.W. Hulst-van der Knaap, 23-07-2012

Het gebruik van de Zell-am-see zomerkaart maakt je verblijf echt een belevenis. In het bijzonder de Kitzsteinhorn met de gletsjer en de stauseeën (stuwdammen). De informatie van de gastheer en -vrouw komen goed van pas!

• Annemiek, 22-08-2012

Wij zijn in de zomer geweest en kregen een Kaprun/Zell am See kaart zodat we gratis gebruik konden maken van oa. liften en gondels, wandelingen door de Kloof konden maken, entreekaartjes voor musea etc..helemaal TOP! De fam. van Santen weet ook heel veel leuke dingen in de omgeving.

• Kampman, 01-08-2014

Zie toelichting, super appartement en omgeving, we waren er maar 5 nachten maar hadden eigenlijk tijd te kort.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Rudolf voor je op een rij gezet: