Appartement Haus Rudolf

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Haus Rudolf

• 2019
    10Maurice11-09-2019

Heerlijke tijd in een mooi appartement.

Wij zijn 5 dagen geweest in augustus. Hebben zeer goede ervaringen opgedaan. Het appartement was heel schoon. Er lag een Sommerkarte klaar voor iedereen om diverse toffe activiteiten gratis te kunnen doen, bijvoorbeeld met de kabelbanen naar de Kitzsteinhorn, Schmittenhohe en de Maiskogel. Je kan heerlijk wandelen in de nabijheid van het appartement. Kaprun is een heel gezellig plaatsje net als Zell am See. De gastheer en vrouw zijn erg aardig en gastvrij. Wij gaan in ieder geval zeker nog eens terug!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

10Jacoline Lems17-04-2017

Genieten met een grote G

Prima accomodatie met alles voor handen, zeer vriendelijke gastvouw en gastheer die je helpen om optimaal gebruik te maken van de mogeljkheden in het prachtige gebied, Mooi schoon, compleet, heerlijke douche en centrale ligging vlakbij de skibus en het centrum.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Maassen02-04-2017

Echt geweldig!

Het appartement is zeer compleet en gezellig ingericht. De bedden zijn voortreffelijk en het huis is heel schoon. De skibus is aan de overkant van de straat en het centrum van Kaprun is op loopafstand. De eigenaren Ruud en Susan zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Loontjes24-01-2017

Wat een warm welkom! En wat een voortreffelijke accommodatie in alle opzichten. Centraal gelegen tov Zell am See, Kaprun en andere skigebieden, loopafstand van het centrum, zeer gastvrij en bovenal schoon. Voor herhalingvatbaar dus!😄

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 8Karin10-05-2016

Fantastisch verblijf in Kaprun!

Prettig ontvangst door vriendelijke Nederlandse gastvrouw. Het appartement ligt boven het huis van de eigenaren (eigen opgang via trap buitenkant). Het is sfeervol ingericht en voorzien van een zeer complete inventaris. Heerlijke bedden! Lakens en handdoeken zitten bij de prijs in. De tv is voorzien van een paar NL zenders. De ramen die open kunnen zijn voorzien van horren. Op het balkon, waar je (in mei) vanaf 15.30u de zon hebt, staan stoelen en een tafeltje en een droogrek. Heerlijke plek!! In de tuin staan wat speeltoestellen voor de kinderen (pingpong, schommel, glijbaan). Er mag op het gras gevoetbald worden. Vanaf het huis loop je in 7 minuten naar het dorp. Je vindt daar alles wat je nodig hebt. Afval moet je scheiden en kun je makkelijk zelf aan het eind van de week kwijt in de schuur. Je ski's en skischoenen droog je in de verwarmde afgesloten ruimte beneden. Heerlijk verblijf gehad, ik kan echt niets opnoemen wat niet goed was.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Kampman01-08-2014

Super vakantie!

We hebben een super mooie vakantie gehad, het appartement is super mooi en heel schoon. We werden vriendelijk ontvangen. De Burcht is op loopafstand en zo ook het Vötters voertuigenmuseum. Ook aanraders zijn: + Kitzsteinhorn (berg van 3000 meter met 3x lift te bereiken). + Stuwdam (met bus, dan lift, dan weer een bus) super mooie omgeving! + Krimml waterval (wandeling naar boven) + Grossglockner (met auto 48 KM omhoog, super uitzicht en sneeuw) + Spa, Kaprun (mooi zwembad met uitzicht op de bergen) + Maiskogel (skilift naar top van 1500 m) + Rodelbaan Kaprun.

Met de zomerkaart zijn veel attracties zelfs gratis!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9familie Biesheuvel/Groen04-03-2013

Volgend jaar weer.

Wij vonden Haus Rudolf geweldig. Het huis was compleet en vlakbij 3 verschillende gebieden om te skien. De eigenaars van deze woning heel vriendelijk en behulpzaam. Graag volgend jaar weer maar is helaas al geboekt.

Groeten Fam.Biesheuvel/Groen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 9Lex07-02-2013

Nog steeds fantastisch

We zijn met een vriendengroep nu voor de tweede keer in Haus Rudolf geweest, de vorige keer was in 2010. Het appartement is nog steeds fantastisch en brandschoon. Ruud geeft goede tips over waar te gaan skiën met welk weertype en welke sneeuwcondities. De broodjes service is super handig!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 10Petra Rennefeld05-02-2013

Optimaal vakantiegevoel

Prachtig appartement, leuk ingericht en brandschoon. Na 25 jaar skien heb ik nog nooit zo'n schoon appartement gehad. Meestal hebben we een huisje wat op de piste staat, maar nu moesten we met de bus. Dit is goed geregeld en het voordeel is dat we bijna als eerste instapten, dus altijd plek! We werden hartelijk ontvangen en aan het eind van de week hoef je niet je bed af te halen en je hoeft niets schoon te maken. Dat gaf ons een optimaal vakantiegevoel. Afwastabletten, zeepdispenders, afvalzakken in allerlei soorten waren aanwezig, wat je vaak zelf moet kopen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 10Herman24-09-2012

Perfecte vakantie

We zijn nog nooit eerder twee keer naar een zelfde accomodatie op vakantie geweest, maar hier zijn we al twee keer geweest en dat gaat zeker nog vaker gebeuren!

De inrichting van het appartement is heel huiselijk en van goede kwaliteit, alles is goed onderhouden en het appartement is erg schoon. Daarnaast is de ligging perfect, alle "attracties" in de buurt zijn goed bereikbaar en de winkels en het centrum zijn op loopafstand.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

Appartement Haus Rudolf info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats