Appartement Gletscherpanorama

Appartement Gletscherpanorama
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,2

169 reviews over Appartement Gletscherpanorama in het Nederlands

Prima onderkomen in een mooie omgeving.Gratis sommercard, waarmee je o.a.gratis in skiliften mag en door prachtige Klammen kunt wandelen. Het houtzagerij/museum in Fusch, het Hohetauernmuseum in Mittersill en de Kitzsteinhorn zijn zeer de moeite. Minpuntje : Er zijn veel Arabieren/Burka's op straat, die vakantie komen vieren.

Een mooie herinnering

Rieky
15-9-2016

Schitterend appartement met alles wat je nodig hebt tijdens je verblijf. Vriendelijke ontvangst, uitgebreide info, prima broodjesservice, bushalte voor de deur en de Zell am See-Kaprun Karte. We hebben hier een onvergetelijke vakantie gehad en komen graag nog eens terug.

Tip: Een haakje voor een handdoek bij het kraantje op het toilet zou fijn zijn.

Prachtig appartement

gerrit van keulen
5-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigellijk was alles goed de indeling en de kaart die je bij de reservering ontvangt zodat je gratis van deliften gebruik kon maken

Fantastisch appartement

Patricia en Tino Simons
5-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit appartementencomplex is zeer zeker de moeite waard. Mooi ruim appartement, schoon en van alle gemakken voorzien. In handen van Nederlandse eigenaren en zijn zeer behulpzaam en meer dan klantvriendelijk. Je voelt je meteen helemaal thuis. Ligging ook ideaal met uitzicht op de Kitzsteinhorn, bushalte voor de deur en vlakbij centrum. Tip om te eten: Dorfstadl (om de hoek) en Dorfskrug (aan overzijde). Kortom: in 1 woord: Geweldig! Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

Groot appartement, prachtig uitzicht, super!

Francisca norbruis
22-7-2016

Schoon, vriendelijke beheerders, zelfs de bedden zijn prima! Alleen de bovenburen maken af en toe wat lawaai

Nette accommodatie , goede locatie

brink
      22-7-2016

Ruime kamers, netjes verzorgt. Geen negatieve dingen.

Blij verrast

Anne Benkert
          22-7-2016

Ruime en schone appartementen. Skibus vertrekt voor de deur. Vriendelijke medewerkers. Toen we contact opnamen over onze verlate aankomst kregen we een code van een sleutelkluisje dus konden zonder stress onze reis voortzetten en gewoon de dag erna officieel inchecken.

Als enige minpunt: de sauna was alleen open tussen 16-19 uur. Mijn man en ik gaan graag later op de avond.

Fantastisch uitzicht op de gletscher!

Nicole Hemmink
              4-7-2016

Mooie ruime kamers met een groot balkon. Prachtige ligging met een fantastisch uitzicht op de gletscher! Wij gaan er weer heen!

Prima akkomodatie

Wim Eikelboom
                  1-7-2016
                  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartementencomplex is heel goed uitgerust. Prima bedden. Fijne douche. Goeie TV ontvangst. Goeie WIFI ontvangst enz.

Als je allergisch bent voor verkeerslawaai en je appartement bevindt zich aan de wegkant zul je dat niet prettig vinden,

Super verblijf in Gletscherpanorama!

Michelle
                  11-3-2016
                  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden een tweekamer appartement type A geboekt. Het was een super appartement met alles erop en eraan. Keuken 4 pits kookplaat, grote koelkast, vaatwasser, oven en magnetron. Een eettafel, zitgedeelte en tv. De slaapkamer was ook netjes en goede bedden. Ook de badkamer was erg netjes. Alles was heel schoon bij aankomst. Ideaal is de eigen parkeerplaats in de parkeergarage.

De skibus stopt echt voor de deur dus je hoeft niet ver te lopen met al je skipullen.

Een dag van te voren kon je verse broodjes bestellen en die lagen de volgende ochtend voor je klaar.

We hadden ook een super ruim balkon en mooi uitzicht ( bij helder weer) op de gletscher.

Wij hebben echt een heel goed verblijf hier gehad en zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gletscherpanorama in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gletscherpanorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.