Appartement Gletscherpanorama

9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,2

22 tips over Appartement Gletscherpanorama

Tiny, 25-7-2015
De fiets / E-bike meenemen in trein naar Krimml en terug fietsen over tauernradweg ongeveer 60 km.
Els Dessin, 19-4-2015
Als je hier komt moet je zeker eens de Alpine Coaster doen die zich iets verderop in het dorp bevindt. Er is ook een leuk speeltuintje en cafe ernaast. De lagere kabelbanen zijn deze week wel dichtgegaan dus als je deze zou willen nemen moet je ofwel iets vroeger komen ofwel pas vanaf 1 mei (dan gaan ze terug open voor het zomerseizoen).
J.M. van der Zwan, 28-2-2015
een heel goed restaurant aan de overzijde, Dorfkrug

marian, 27-12-2014
En er zijn ook heerlijke restaurantjes in de buurt die ook goed betaalbaar zijn. Maar ook hier weer, je kan ook prima je eigen eten klaarmaken in je appartement.
Oscar, 18-12-2014

Elke dag verse broodjes te bestellen bij de receptie.

Skiën ? Ga ook een keer kijken bij Zell am See.

Houd je van sauna neem dan extra handdoek, badjas en slippers mee.

Tv heeft HDMI aansluiting mocht je er laptop of ander apparaat op aan willen sluiten neem kabel mee.

grote supermarkt op 500 meter lopen door het centrum heen.

In de kelder staan wasmachine en droger.Werken zeer snel en kosten slechts 2 euro per keer. Wel eigen waspoeder meenemen.

Lies, 26-8-2014
Eet-tip: Hilberger's Beisl!! Waanzinnig lekker eten, toffe bediening, leuke lokatie....kortom: thé place to eat!! Neem bijv de forel: die STAAT op je bord! En niet te vergeten de heerlijke kippekluifjes onder een dekentje in een mandje! Jammie!

José en Harrie de Beer, 25-8-2014
Met de Zell am See/ Kaprun kaart kun je gratis vele aktiviteiten ondernemen. Geweldige omgeving e.d.
Van Korven, 30-7-2014
Tip voor de beginnende mountainbiker/racefietser: wil je een mooi tochtje, niet te lang, maar toch het nodige 'tour de france' klimwerk?. Fiets dan eens in een ruk van het appartement naar de 'Stauseen'. Tochtje is ongeveer 12 km lang, en ik denk dat je daar ongeveer 45 minuten over doet als beginner. Verder kun je heeeeel veeeel gratis dingen doen met de Zell am See- Kaprun Sommer Card!. Zoals naar 3000 meter hoogte op de Kitzsteinhorn met een geweldig panorama uitzicht, en dat voor niets!
Ralph hagemeijer, 29-7-2014
Veel gebruik gemaakt van de kaprun pas!!!
Marijke Kroos - van Oosterhout, 25-7-2014
wij hadden kamertype 3b (kamer 8) voor een gezin van 4 personen, dit was meer dan toereikend. De kinderen hadden zelfs hun eigen badkamer