Appartement Gletscherpanorama

Appartement Gletscherpanorama
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,2

12 reacties Appartement Gletscherpanorama

Leuk voor jonge kinderen?

Liza-mp, 1-1-2017
We denken er over om dit te boeken voor de zomervakantie met onze kinderen van 5 en 7. Is er voor hen ook genoeg te doen? Zo ja wat zo al?

herfstvakantie

Brigit, 10-10-2016

Wie is er wel eens in de herfstvakantie geweest om te skien?

Is het goed te doen dan, qua sneeuwkwaliteit, kosten skipas en skiles kinderen, afstand eerste draaiende lift enz...

honden toegestaan appartementen gletcherpanorama

van der ven, 17-5-2016
goedendag, zijn er honden toegestaan in de appartementen gletcherpanorama in kaprun? 010-2260249

van den Berg, 21-1-2013

We willen graag deze zomervakantie met onze kinderen (12 en 10 jaar) naar dit verblijf, maar we willen graag weten of er in de buurt een gelegenheid is om te zwemmen.

Al vast bedankt.

Met vriendelijke groet, Judith

1 reactie

wie weet of er een parking kort in de buurt

Eddy Claes, 26-11-2012
wie weet meer info ivm of er een parking in de buurt is voor een camper, wij gaan in april 2013 mat een groep ,van 9 personen en wij zouden met de drie kids vroeger vertrekken met de camper omdat dit makkelijker reizen is; Er moet natuurlijk wal een parking in de buurt zijn waar we deze camper kunnen stellen gedurende ons verlof .
1 reactie

Wil graag wat meer informatie over prijzen en dergelijke.

Is appartement alleen via Sunweb te boeken, zie geen prijzen staan op site.

2 reacties

Wie weet

Basten, 19-7-2011
is er ook badlinnen of moet je daar zelf voor zorgen

wie weet

Jaap en Greet, 22-3-2011

Heeft iemand voor ons het goede e-mailadres van Gletscherpanorama? wij gaan binnenkort en wilden naar hun mailen ivm ontbijtservice maar het adres wat hij hebben gekregen klopt niet.

Bvd Jaap en Greet

gelegenheid voor tennis

Ria, 13-1-2011
Wij willen deze zomer naar deze accommodatie,weet iemand of er in de buurt een tennisbaan is? Om sportief nog even een balletje te slaan.

Kids

Marlize, 27-12-2010
Wij willen de van de zomer naar deze appartementen toe. Wie kan ons vertellen of dat er in de omgeving van Gletscherpanorama iets te doen is voor de kinderen? ( 12 en 9 jaar)Denk aan speeltuin of een plek om een balletje te trappen. En wie is er met kinderen geweest? Hoe ging dat met de Kaprunpas? Groetjes Sprietje
2 reacties