Appartement

Heerlijk

Johan Scholten,
25-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie gastvrije locatie in het prachtige Kaprun

Gereisd met partner in januari 2016

fantastisch

Richel Klauwer,
31-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ruime en moderne appartementen. Recent opnieuw ingericht. Schoon en een perfecte ligging in Kaprun.

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig!

Marloes,
10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schone kamer, grote badkamer, kleine keuken maar van alle gemakken voorzien zoals een vaatwassen, combimagnetron/oven en een Senseo koffieapparaat. Wel zou ik een extra koekenpan meenemen, want daar is er maar 1 van aanwezig.

Bedden zijn goed, veilige (en lekker koele) parkeerkelder onder het complex. Uitzicht op de Kitzsteinhorn is prachtig!

Met de sommerkarte heb je nagenoeg geen extra kosten tijdens je vakantie. Bijna alles wat te doen is in de buurt (veel) is gratis met deze kaart.

In het appartement kan je gebruik maken van de broodjesservice, elke ochtend verse broodjes van de bakker. Het dorpje is erg gezellig met goede restaurantjes.

Als je een zwembad niet belangrijk vindt, is dit appartement een echte aanrader! Wij hebben het super naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige plek, groot, mooi, schoon, rustig.

Fam. Zandstra,
2-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Via touroperator hebben wij een appartement geboekt en kregen hier vele extra's bij via de sommerkarte. Het is een geweldig mooie plaats, complex biedt mooi uitzicht en er is ontzettend veel vertier voor jong en oud. Onverwachts een ontzettend mooie en te gekke week mogen beleven, met heel veel dank aan de organisatie van touroperator en de twee lieve activiteitenbegeleiders (Kroatisch en Belgisch).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad !

fam riddersma,
17-7-2017

we hadden een studio voor twee personen gehuurd ,alles wat je nodig heb is aanwezig . en alles echt super schoon ,we hadden ook een prachtig geheel overdekt balkon ,misschien een klein minpuntje is dat er geen parasol is ,en de stoelen op het balkon zitten wel lekker maar hebben maar een stand en dat is recht op ,dus wil je lekker onderuit dan moet je zelf een paar tuin standen stoelen mee nemen . met de gratis kaprun card kan je echt heel veel zien en doen zonder extra kosten , verder prachtige wandelingen door de bergen gemaakt en echt heerlijk gegeten bij de dorfkrug aan de overkant van de weg .

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

Marit,
6-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig appartement, Goede broodjesservice. vriendelijk personeel, Mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Geweldig! Volgend jaar zeker weer!

Chris en Ingrid Ruijters,
23-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een super appartement. Groot, schoon en heel vriendelijk personeel achter de receptie. Kookgedeelte is wel wat klein maar goed te doen.

Gereisd met partner in april 2017

Voor herhaling vatbaar

Martijn Borsje,
18-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer ruim modern appartement, wel erg gehorig.

De gratis WiFi is waardeloos.

Top zijn de sauna's in de kelder.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk verblijf

De Haan,
1-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartementen complex is centraal gelegen en de bushalte is voor de deur. Ons appartement was van alle gemakken voorzien. We hadden heerlijke bedden. Verder een heel complete keuken en alles was echt heel schoon. De sauna is ook fijn na een dag skiën. Kortom: echt een aanrader. Kaprun is ook een leuk dorpje en de skipistes zijn geweldig. Via Gletscherpanorama kun je ook heel gemakkelijk je skipassen en huurspullen regelen.

Gereisd met partner in januari 2017

Super

Fam. de Jong
7-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi en ruim appartement met ruim balkon en mooi uitzicht op de Kitzsteinhorn.

Schoon en van alle gemakken voorzien, komen hier al jaren zowel zomers als winters.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gletscherpanorama in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gletscherpanorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.