Hotel Gasthof Mitteregger

7.7Goed

Oostenrijk, Salzburg, Kaprun

7.7Goed

• 7.7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Mitteregger voor je op een rij gezet:

• Sauna

29 reviews over Hotel Gasthof Mitteregger

• 2019
    7Ludo09-02-2019

Prima locatie in centrum Kaprun, eten kan beter

• uitstekende zeer ruime kamers
    • prima en uitgebreid ontbijt
    • erg gastvrij personeel
    • mix van rookgeur en eten in trappenhuis
    • kookkunsten keuken matig tot slecht (niet heel vaak lekker gegeten)

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Jan31-01-2019

Authentieke inrichting en Oostenrijkse sfeer!

De authentieke inrichting en de typische Oostenrijkse sfeer maken van gasthof Mitteregger een bijzondere accommodatie. Het gasthof is al generaties lang in handen van dezelfde familie, de gastvrijheid is daarom ook onovertroffen.

Daarnaast is het ontbijt geweldig, hier kun je gerust een flinke toertocht op skiën. Qua locatie ligt het ook vrij dicht bij het centrum, lopen naar de skilift is op skischoenen wel een hele opgave. Daarom kozen wij er ook voor om kluisjes te huren bij de piste, hier lieten we de skischoenen staan.

Locatie is dus het enige minpunt, maar in Kaprun is het ook bijna niet mogelijk om tot aan de deur te skiën. Voor de rest alleen maar lof voor dit prachtige Oostenrijkse hotel met mooie ruime kamers en een heerlijke welness.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 8Richard Mellaart20-01-2019

Super eerste wintersport ervaring

Voor het eerst op wintersport geweest, en ik ben gelijk verslaafd. Kaprun is een goede plek om het te leren, maar biedt ook genoeg voor ervaren skiërs. Mitteregger was daarbij een uitstekende uitvalsbasis, met vriendelijk personeel. Daarnaast zit het dichtbij diverse après ski gelegenheden. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

9Vakantiegangers11-01-2017

Heerlijk hotel, centraal gelegen, fantastisch eten

Kerst 2016 hier doorgebracht met manlief en 2 kids ( 4 en 2 jaar) Manlief met een gebroken voet, dus onverwachts een rolstoel mee. Dat het hotel daar niet echt op bedacht is was meteen al duidelijk. Hij paste al niet eens in de lift. En zodra je het hotel uitkomt moet je al 2 trapjes naar beneden om bij de auto te komen. Parkeerplek was er voldoende. Zeer vriendelijk personeel. Eten was uitmuntend!! Meestal 5 gangen, geserveerd of lopend buffet. Geweldig. Winkels op loopafstand. Sneeuw lag er helaas niet beneden waar wij zaten (de week erop juist mega veel) dus zijn we met de liften naar 2500 meter gegaan. Heerlijk in de sneeuw gespeeld. Het hotel heeft een speelkamer voor de kinderen waar die van ons zelfstandig heen konden gaan. Niet veel bijzonders, maar genoeg om zich een week mee te vermaken. Al met al een aanrader, zelfs met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 9Gerben Nijholt06-01-2014

Van alle gemakken voorzien en toch gemoedelijk

Een heerlijk hotel met zeer ruime kamers en een geweldig ontbijt met veel keuze in hartig en zoet . Avondeten zeer goed. Meestal 4 gangen of meer. Vriendelijk personeel. Sauna. Dicht bij piste.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 8mevrouw van Asten05-04-2013

Prima hotel

Type kamer eco, basic, maar prima. Fijne sauna, goed ontbijt. Diner van halfpension niet de moeite waard, a la carte beter.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Smulders09-08-2012

Geweldige plek

Hotel ligt zeer gunstig.In het centrum en toch niet in de drukte. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Fantastisch.

Gereisd met partner in juli 2012

• 0Wim en Mieke18-06-2012

In alle opzichten een fijne akkomodatie

Uitermate klantvriendelijk personeel m.n. Receptie. Halfpension geboekt en geen enkele spijt. Elke dag keuze uit 3 hoofdmenu's plus 4 andere gangen. Prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed. Wifi aanwezig helaas niet op de kamer maar in een speciale ruimte

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Gert Jan28-03-2012

Super, tot de rekening....

In de voorjaarsvakantie een super weekje wintersport en verbleven in hotel Mitteregger. Net hotel, aardig personeel, een dikke voldoende. Alles is super verlopen en de plannen voor herhaling waren al in gang gezet. Tot....

Tot we drie weken na de vakantie een mail kregen (via de reisorganisatie) met het verzoek om ongeveer E2.600 te betalen voor schade die door ons ontstaan zou zijn. Die kwam als een donderslag bij heldere hemel. We zaten op een onlangs gerenoveerde kamer en zowel bij aankomst als bij vertrek zag alles er tip top uit.

Door dit voorval voor ons absoluut geen Mitteregger meer!

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9Conny09-03-2012

goed en vriendelijk hotel.

dit is een zeer kindvriendelijk hotel. Echt een aanrader voor gezinnen. Maar ook als je geen kinderen heb is dit een fijn hotel. Het het personeel is ook zeer vriendelijk. Wij komen hier nu 27 jaar in de winter en in de zomer zijn we denk ik ook al wel 20 keer geweest. Dit hotel en de omgeving verveeld echt nooit. Er is altijd wel wat te doen. En anders weten ze in het hotel ook wel wat je nog kan gaan doen of bezichtigen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

0 tips over Hotel Gasthof Mitteregger