Hotel First Mountain Kaprun

Hotel First Mountain Kaprun
7,5

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor First Mountain Kaprun voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel First Mountain Kaprun in het Nederlands

mooie plek

francois, 2-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Navenant de prijs heel goed.

kamers zijn iets te klein.

zeer goed

Els De Smedt, 16-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

vriendelijk personeel. Nette kamers. Lekker eten.

Budget hotel. Je moet dus geen grote luxe verwachten.

Prijs-kwaliteit zeer goed

Fantastisch, geweldige plek!

Dennis, 19-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijn om hier gelogeerd te hebben, we komen volgende keer seker weer terug.

toptijd gehad!

pim, 18-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Volgend jaar zeker weer terug was in een woord een topverblijf!!!

fantastich gelegen hotel

carla bakker, 5-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dicht bij skipistes bus voor de deur

Topweekje gehad

Niels & Mirjam, 28-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijk personeel, rustig gelegen met uitkijk op de bergen.

Het ontbijt was goed je had genoeg keus.

Avond eten ook super! 3 gangen menu waarbij je uit 2 verschillende voor- en hoofdgerechten kon kiezen. (Of je nam het allebei).

Bus stopt voor de deur. Naar de gletsjer 2 min en naar Sell am see klein half uurtje. Elke dag Organiseerden het team van het hotel leuke activiteiten, zoals bbq avond, fakkel tocht, spelletjes avond, picknicken op de piste en je kon twee dagen met hen mee skiën om de omgeving en de beste pistes te ontdekken.

Mooie kamers. Hotel is nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Leuke bar waar je kunt zitten met een drankje en er is wifi.

Eind conclusie wij hebben een TOP week gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Leuke sfeer en goede locatie

Maurice, 13-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel heeft een leuke en gezellige sfeer en heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding; zeker geschikt voor een leuke week skiën.

Prima hotel voor weinig geld

ferenc de kock, 1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat kun je verwachten van dit goedkope hotel? Het is een concept waarbij vrijwillige studenten (die in plaats daarvoor onderdak hebben, eten en mogen skiën) de gasten het zo goed mogelijk naar hun zin maken. Het is niet luxe en je eet wat de pot schaft. Elke dag is er weer iets anders te eten maar elke keer heeft het weer goed uitgepakt! Prima ontbijt, voor de deur de halte van de skibus en elke avond entertainment. Je ziet en merkt dat de organisatie het met low-budget doet, maar als je niet te kritisch bent en geen luxe verwacht, dan is dit hotel een echte aanrader! Het ligt in de buurt van de skipistes van de Kitzsteinhorn, de Maiskogel en de pistes van Zell am See welke goed te bereiken zijn per skibus. Kamers zijn sober maar doeltreffend en idd her en der wat gedateerd. 2x pw wordt alles verschoond en zuiver gemaakt. Wij zijn net terug van een heerlijke ski-vakantieweek met 7 personen (gezin, 3 kinderen, 2 opa's). Wij zouden het zo-over doen!

Dit nooit meer!!

Hoek, 8-8-2014

Dit hotel is geen 3 sterren waard. Hotel is vies, slecht onderhouden, kindonvriendelijk. Kamer ruikt naar zweetvoeten en rook, onveilige situaties meegemaakt, zoals los zittende stopcontacten, glijbaan vol gegroeid door de tuin, geen vluchtroute bij noodsituatie. Borden, glazen allemaal smerig en de tuitjes van de automaat voor drinken zitten vol met schimmel, zijn helemaal zwart. Totaal verweerde balkon stoelen, matras waar lattenbodem doorheen voelt. Vieze vloerbedekking en wc. Kamer wordt niet schoongemaakt. Kabelbaan voor de kinderen zit vast geroest. Om 22:00 moet je naar de kamer dan wil men dicht. Afstandbediening met plakband in elkaar gezet. Hotel wordt gerund door 1 man/eigenaar die alles doet, of eigenlijk niet doet. Wij hebben de vakantie afgebroken wegens alle gebreken en ziek worden door hygiëne gebrek.

kleinschalig met alle voordelen

loustimmermans, 28-7-2014

First Mountain Kaprun is een geweldig hotel voor de naar rust zoekende en actieve vakantieganger. Centraal gelegen, 15 minuten van Zell am See. Ideaal voor wandelaars. We hadden een geweldig familieappartement ter beschikking. Het eten was afwisselend, één grill-avond. De kok verrastte ons een andere avond met zelfgemaakte goulash.

Het hotel biedt een all inclusive formule waar helaas koffie/thee niet onder valt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Mountain Kaprun in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Mountain Kaprun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel First Mountain Kaprun scoort een 7.52 uit 10 op basis van 17 reviews.