Hotel Falkenstein

Zeer aangenaam!

Roy
2-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een absoluut prettige plek om je vakantie door te brengen. Gastvrij, goede accomodatie en voorzieningen en het eten is er super!

Zeer aangenaam!

Roy
2-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed en prima geprijst.

Frank van de Pas
21-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel, nette kamers, goede voorzieningen (zwembad, sauna, speelkamer), zeer prettig personeel die altijd aardig en behulpzaam zijn. Wij zijn niet voor niets al 2x naar dit hotel gegaan. Het eten is ook heel goed.

Peter
26-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Top hotel. Heel ruime en propere kamers. Lekker verzorgde keuken en voldoende randanimatie en flexibel personeel

echt geweldig

Ton van den Boom
28-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede, ruime kamers. Een kok die alle moeite deed om aan mijn dieetvoorschriften te kunnen voldoen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt geweldig!

Henk
12-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer vriendelijk personeel. Persoonlijke benadering. Hotelkamer ruim netjes. Eten uitstekend. Aanrader ga met Josef Nindl paragliden. Zeer gunstige prijs en fantastische ervaring.

Fijn hotel met uitgebreide spa!

Nanine Vijfvinkel
2-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Luxe hotel met Oostenrijkse gezelligheid. Ligt in een rustige wijk, skibus stopt vlakbij. Vriendelijk personeel. Famliesuite is ideaal voor gezin met kinderen (aparte slaapkamer met tussendeur) en brandschoon. Hotel is qua prijs vergelijkbaar met andere hotels die aan de piste/skilift liggen, maar hier heb je overal de auto/skibus voor nodig. Uitgebreid ontbijt. Diner (5 gangen - hp) was veelal pakjes/blikjeswerk, jammer. Voor de kinderen is er vanalles te doen, er zijn 2 speelkamers.

Goed hotel

John
14-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het Falkenstein is een prima hotel dat tussen de gletsjer van Kaprun en Zell am See ligt. Aardige mensen en prima bediening. Het zwembad en de sauna's zijn heerlijk.

• Ligging t.o.v. pistes6

Das Falckenstein is een fraai, keurig hotel, gelegen buiten het centrum van het (niet al te grote dorp) Kaprun. Voor de pisten ben je aangewezen op de skibus (halte vlakbij) of auto, maar dan is er ook keuze uit drie leuke skigebieden (gletscher, Maiskogel of Zell am See). Het hotel is voorzien van een uitgebreide wellness (diverse sauna's en zonnebank) en zwembad met bubbelbad, fitness en speelkamer. De leiding is strak in handen van Maria, die alle nodige informatie over het dorp etc. kan verschaffen en Jozef, die voor fantastische viergangendiners zorgt. De bar is gezellig en de bediening is zeer goed. Een aanrader voor wie niet direct aan de piste hoeft te zitten.

Mooi en gunstig gelegen hotel

linda roetgerink
5-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug van een vakantie bij hotel Falkenstein. Kamers waren zeer ruim en schoon (elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken), personeel was zeer vriendelijk. Avondeten gewoon goed (leuk dat er in de zomer voor gasten ook een bbq wordt georganiseerd), ontbijt zeer uitgebreid. Wij waren er met 3 kinderen (7,5 en 2). Voor de kleinste ontdekkingsreiziger vond ik het hotel wat minder geschikt (ivm weg en rivier voor de deur..). Maar verder top: mooi schoon zwembad (alleen ondiep in bubbelbad gedeelte) met gelegenheid om toch buiten op de zonnebedden te liggen. Speelkamer voor kleinere (speelwinkeltje, glijbaantje, klimtoestel) en voor grotere kinderen (pool, tafeltennis, voetbaltafel). Speeltuin, voetbalveldke en tennisbaan buiten. Het enige dat wij misten, was een klein koelkastje of een gelegenheid om zelf even koffie te maken op de kamer. Afstand naar Maiskogelbaan (loopafstand, wel steile weg..), Kitzsteinhorn (10 min auto) en centrum 10/15 min lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falkenstein in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falkenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Falkenstein scoort een 8.2 uit 10 op basis van 29 reviews.