Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag-3°-11°

Zeer aangenaam!

Roy,
2-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een absoluut prettige plek om je vakantie door te brengen. Gastvrij, goede accomodatie en voorzieningen en het eten is er super!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zeer goed en prima geprijst.

Frank van de Pas,
21-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel, nette kamers, goede voorzieningen (zwembad, sauna, speelkamer), zeer prettig personeel die altijd aardig en behulpzaam zijn. Wij zijn niet voor niets al 2x naar dit hotel gegaan. Het eten is ook heel goed.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Peter,
26-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Top hotel. Heel ruime en propere kamers. Lekker verzorgde keuken en voldoende randanimatie en flexibel personeel

Gereisd met vrienden in maart 2017

echt geweldig

Ton van den Boom
28-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede, ruime kamers. Een kok die alle moeite deed om aan mijn dieetvoorschriften te kunnen voldoen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt geweldig!

Gereisd anders in september 2015

Henk
12-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer vriendelijk personeel. Persoonlijke benadering. Hotelkamer ruim netjes. Eten uitstekend. Aanrader ga met Josef Nindl paragliden. Zeer gunstige prijs en fantastische ervaring.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fijn hotel met uitgebreide spa!

Nanine Vijfvinkel
2-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Luxe hotel met Oostenrijkse gezelligheid. Ligt in een rustige wijk, skibus stopt vlakbij. Vriendelijk personeel. Famliesuite is ideaal voor gezin met kinderen (aparte slaapkamer met tussendeur) en brandschoon. Hotel is qua prijs vergelijkbaar met andere hotels die aan de piste/skilift liggen, maar hier heb je overal de auto/skibus voor nodig. Uitgebreid ontbijt. Diner (5 gangen - hp) was veelal pakjes/blikjeswerk, jammer. Voor de kinderen is er vanalles te doen, er zijn 2 speelkamers.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Goed hotel

John
14-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het Falkenstein is een prima hotel dat tussen de gletsjer van Kaprun en Zell am See ligt. Aardige mensen en prima bediening. Het zwembad en de sauna's zijn heerlijk.

Gereisd met vrienden in februari 2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Das Falckenstein is een fraai, keurig hotel, gelegen buiten het centrum van het (niet al te grote dorp) Kaprun. Voor de pisten ben je aangewezen op de skibus (halte vlakbij) of auto, maar dan is er ook keuze uit drie leuke skigebieden (gletscher, Maiskogel of Zell am See). Het hotel is voorzien van een uitgebreide wellness (diverse sauna's en zonnebank) en zwembad met bubbelbad, fitness en speelkamer. De leiding is strak in handen van Maria, die alle nodige informatie over het dorp etc. kan verschaffen en Jozef, die voor fantastische viergangendiners zorgt. De bar is gezellig en de bediening is zeer goed. Een aanrader voor wie niet direct aan de piste hoeft te zitten.

Gereisd met partner in januari 2014

Mooi en gunstig gelegen hotel

linda roetgerink
5-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug van een vakantie bij hotel Falkenstein. Kamers waren zeer ruim en schoon (elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken), personeel was zeer vriendelijk. Avondeten gewoon goed (leuk dat er in de zomer voor gasten ook een bbq wordt georganiseerd), ontbijt zeer uitgebreid. Wij waren er met 3 kinderen (7,5 en 2). Voor de kleinste ontdekkingsreiziger vond ik het hotel wat minder geschikt (ivm weg en rivier voor de deur..). Maar verder top: mooi schoon zwembad (alleen ondiep in bubbelbad gedeelte) met gelegenheid om toch buiten op de zonnebedden te liggen. Speelkamer voor kleinere (speelwinkeltje, glijbaantje, klimtoestel) en voor grotere kinderen (pool, tafeltennis, voetbaltafel). Speeltuin, voetbalveldke en tennisbaan buiten. Het enige dat wij misten, was een klein koelkastje of een gelegenheid om zelf even koffie te maken op de kamer. Afstand naar Maiskogelbaan (loopafstand, wel steile weg..), Kitzsteinhorn (10 min auto) en centrum 10/15 min lopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

leuk hotel

jolanda
20-7-2012

Een leuk hotel met mooie kamers met tv en een apart zitje en ligbad, binnenzwembad,sauna etc en een speelkamer voor de kinderen en buiten in de tuin aan de achterzijde is er een kleine speeltuin.De bedden liggen prima alleen de kussens waren slap,maar dat werd snel verholpen door het kamermeisje.Het personeel is aardig en behulpzaam,alleen jammer dat de bazin Maria al een tijdje ziek is,je merkt dat haar man en personeel het er moeilijk mee hebben,hopelijk knapt ze snel op.

Omgeving met mooi uitzicht, wij hadden een balkon kijkend naar de bergen,het centrum van karpun is niet zo ver.Met de bus waren we zo bij de kabelbanen en ook naar het station van zell am see vanwaar we verder konden.

Jammer is dat de restaurants waar je wienersnitzels en andere echte oostenrijkse gerechten kan eten etc etc in de steden minder wordt,het viel op dat er veel pizzeria's, donner/kebab, griekse restaurants etc waren.

Wij hadden halfpension en konden kiezen uit 3 hoofmenu's en een goed ontbijt 's morgens.

Gereisd met vrienden in juli 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Falkenstein voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falkenstein in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falkenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.