Chalet Dorfchalets

• Sauna
Meer chaletinfo

52 reviews over Chalet Dorfchalets

• 9Dick03-02-2016

Heel mooi chalet (de 2 persoons)

Prachtig chalet, comfortabel en mooi ingericht, een echte aanrader TV, AppleTV, Internet en houtkachel aanwezig. Chalet mooi gelegen, net iets buiten het centrum van Kaprun Toch een paar (kleine) minpuntjes: - 4 handoeken voor 1 week toch wat weinig - Heel luxe douche, maar het warme water is in 15 minuten op.. - Toilet niet erg prive, staat in open verbinding met kamer en keuken.

• 8Oswald23-04-2012

Mooie studio (wij zaten in de kleinste voor 2 personen), niet al teveel ruimte, maar ruim genoeg. Met keuken, maar zonder eettafel. Kleine badkamer. Prima en comfortabel. Korte loopafstand van skibus naar Kitzsteinhorn, Schmittenhohe en Maiskogel. Iets langer lopen naar Lechnerberg. Ruime parkeergelegenheid. Gratis vip-toegang Taurern-spa. Super!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 10B. Lindberg13-02-2010

Leuk appartementen voor en fantastisk vakantie

Wij zijn twee keer in de dorfchalets gewest, ob skivakantie 2008 en voor en zommervakantie in 2009. De appartementen zijn leuk and luxe ingericht, met een gezellige keuken, tv, internet en med egen terras. De noord-ierse eigenaren, familie Robinson, zijn hulpvaardig en netjes. Mijn vrouw en ik kommen elke jaar terug, allen or med vrienden.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10R. Gorter-Hesselink26-01-2010

Topaccomodatie!

Wij komen hier binnenkort voor de derde keer en we kijken er nu al naar uit om hier een week te verblijven. Een zeer net en schoon ingerichte chalet met een prachtkeuken en sanitair. Ook de familie Robinson is erg gastvrij en verwelkomen je met een flesje wijn. Het enige wat wij missen (tussen aanhalingstekens) is een lekkere bank waar je na het skiën even op kunt wegzakken. Maar het huisje is zo knus ingericht dat dit absoluut geen punt van kritiek is. De ligging is erg ideaal. Lekker rustig, maar op loopafstand van Kaprun, de Familieberg en de skibushaltes naar de Kitzsteinhorn en de Schmittenhöhe. Aanraders om uit eten te gaan zijn: pizzaria Zucherini en de Baumbar in de nabijheid van de Familieberg. Voor ons dus niets anders meer. Geweldig verblijf!!

Met oudere kinderen

• 10klaasje oosterloo14-12-2008

een fantastische plek

We gaan al enkel jaren skiéen, in kaprun bij het dorfchalet is het grandioos vertoeven

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10Joris & Judith27-10-2008

Helemaal Super!

Wij hebben een Schnee Okay midweek bij de familie Robinson geboekt. Ondanks dat we maar met z'n tweetjes waren kregen we een 6 persoons appartement. Met een gezellige keuken met open haard! Ook konden we lekker op het terras zitten met uitzicht op de bergen. De nieuwe eigenaren, Alistair en Susan en hun 3 kinderen, zijn heel erg gastvrij. Zo hebben ze ons uitgenodigd voor een glas echte Ierse wiskey en hebben we een avond wijn met ze gedronken. Gastvrijer zijn wij ze nog niet tegen gekomen. De ligging t.o.v. de piste is prima omdat we skien op de gletscher en je dan altijd, maakt niet uit waar je zit, met de auto of de bus moet. Wij komen zeker terug!

• 10Jan van der Veen25-09-2008

Perfecte vakantie

De nieuwe Ierse eigenaren doen er alles aan om je thuis te voelen. Uitermate vriendelijk en behulpzaam. De opzet van de chalets is zo gekozen dat elk chalet zijn eigen terras heeft. Dit geeft zeer veel privacy. Wij verbleven in het 4 persoons chalet, je stapt naar buiten en kijkt over Kaprun het dal in terwijl je een glaasje wijn drinkt. Echt super! Kaprun en omgeving is zomers geschikt voor mensen die van de natuur houden, lekker fietsen en in de meren zwemmen. De chalets zijn luxe ingericht en zeer rustig gelegen. Wat opvalt is dat de foto's de werkelijkheid goed weergeven, ''what you see is what you get''[ and even more]. Alistair, Sandra en kids, bedankt voor een zeer prettige week en we komen zeker terug.

• 10M&J14-09-2008

Aanrader!

Erg leuke chalets, mooi schoon en met veel luxe, op loop afstand van het centrum van Kaprun. We zaten met z'n tweeen in een vier pers. chaletje omdat de rest vol zat. Omdat we op het laatste moment gereserveerd hadden zaten alle 2 pers chaletjes vol. Toch hoefden we maar voor een 2 pers. chalet te betalen dus prijs/kwaliteit en de ruimte waren top. De heer des huizes, erg aardige man, verwelkomde ons met een flesje wijn, maak je niet vaak mee!

• 10Jan van der Veen & Joy van Eijk27-08-2008

Perfect !

Inderdaad doen de nieuwe Ierse eigenaren er alles aan om je thuis te voelen. Uitermate vriendelijk en behulpzaam. De opzet van de chalets is zo gekozen dat elk chalet zijn eigen terras heeft. Dit geeft zeer veel privacy. Wij verbleven in het 4 persoons chalet, je stapt naar buiten en kijkt over Kaprun het dal in terwijl je een glaasje wijn drinkt. Echt super! Kaprun en omgeving is zomers geschikt voor mensen die van de natuur houden, lekker fietsen en in de meren zwemmen. De chalets zijn luxe ingericht en zeer rustig gelegen. Wat opvalt is dat de foto's de werkelijkheid goed weergeven, ''what you see is what you get''[ and even more]. Alistair, Sandra en kids, bedankt voor een zeer prettige week en we komen zeker terug.

• 9Familie Van de Vorst20-08-2008

Absolute aanrader!!

De nieuwe Ierse eigenaars van de chalets, de familie Robinson, bereiden de gasten een warm onthaal en doen er alles aan om het hen naar de zin te maken. De eigenaars zijn absoluut kindvriendelijk (ze hebben er zelf drie), maar de chalets zijn niet geschikt voor peuters/kleuters door het ontbreken van beveiligingen en de aanwezigheid van een open trap in het woongedeelte. Verder was ons huisje goed schoon en de inventaris was zeer compleet. De enige reden dat we de inrichting geen 10 geven, is het ontbreken van een luie stoel... De chalets zijn rustig gelegen, maar toch op loopafstand van het centrum. Het centrum van Kaprun is gezellig en er zijn voldoende eetgelegenheden, hoewel in de chalets alles ruim aanwezig is om prima zelf te maaltijden te kunnen bereiden. In het centrum is o.a. een mega supermarkt. In de omgeving is genoeg te beleven (o.a. Zell am See) en onze dochter heeft zich geweldig vermaakt met haar nieuwe Ierse vriend(innet)jes. Wij gaan zeker nog een keer terug!

0 tips over Chalet Dorfchalets

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesKluis

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats