Appartement Domizil

Appartement Domizil

6.7Voldoende

Oostenrijk, Salzburg, Kaprun

Op vakantie geweest naar Domizil?

6.7Voldoende

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Domizil

• 2019
    7Daniella09-02-2019

Appartement goed, kaprun fantastisch !!

Het appartement was kwa meubels gedateerd maar hij was bij beide appartementen schoon.. alleen de bedbanken zijn niet aan te raden voor volwassenen.. Na de slechte revieuws te lezen waren we best bang dat het niks zou zijn maar was echt prima te doen.. Wel merkte we bij inchecken dat je verschillende organisaties had. Wij hadden bij touroperator geboekt en moesten dus aan de overkant van het gebouw inchecken.. dus daar zit mis ook wel een verschil.. De skilift is zonder ski uitrusting makkelijk te lopen maar zeker voor kinderen is het wel te ver.. Verder is Kaprun een heel leuk dorpje en leuke apres ski!! Wij hebben het heel leuk gehad zowel de kinderen als de vrienden .. Kaprun is zeker een aanrader!!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    2Tom in den haak27-02-2018

Nooit meer!

Zitten in een appartement voor 2personen. Intérieur is supper oud. Overal lossen draaden voor de tv en lampen. Keuken supper vies(klein) matras kan je nog geen eens een matras noemen ook heel slecht. Maar het ergste is nog de badkamer die was supper vies.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

3MsG27-02-2010

Beter dan buiten slapen.

We wilden een goedkoop appartement om te slapen en te ontbijten. Na de beoordelingen op deze site gelezen te hebben en de site van Domizil te hebben bezocht hebben we geboekt. Het bedrag aan huur was op zich niet hoog, maar terug redenerend te veel voor hetgeen geboden. Het zwembad op de foto's blijkt het openbaar bad te zijn in het dorp. Het aangeboden appartement was na nieuwbouw begin jaren "70 ingericht en zodanig nog in oorspronkelijke staat. Het altijd romantische kastbed had ook nog de oorspronkelijke matrassen welke geen comfort meer boden. Omdat de site wel een normaal bed laat zien hebben we gevraagd om een ander appartement. Het tweede aangeboden appartement was weliswaar kleiner, maar het daar aangetroffen kastbed had iets betere matrassen. Bovendien had dit appartement inval van daglicht. Dit appartement hebben we geaccepteerd. Samengevat: verouderd, veel oost-europianen, niet kindvriendelijk, sigarettenlucht op kamer, weing comfort, benauwd, wel schoon.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 7gaasbeek07-03-2007

Aart, voor ons gezin is dit de 1e keer dat we in Kaprun zijn geweest. Super de lux is het allemaal niet, wel erg schoon en ook de prijs is acceptabel. We zitten vlak bij het centrum en ook de lage piste Maiskogel (1730 meter) is prima bereikbaar. De gletcher is een paar minuten met de bus.Broodjeszaak op loopafstand. Volgende jaar hopen we opnieuw hier naar toe tegaan

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2007

• 7Linda24-10-2003

Wij zijn hier ondertussen zo'n 5 keer geweest, omdat er bijna altijd nog plaats is. Om nu te zeggen dat het allemaal super is, dat ook weer niet. Elk appartement is anders ingericht, soms heb je een vrij luxe appartement, soms erg karig. De ligging is wel mooi, en je kunt je auto in een verwarmde garage zetten (tegen betaling) Kaprun op zich is een erg leuke plaats, vandaar ons terugkeren naar deze accomodatie. Het is allemaal wel o.k., maar ik vind de prijs ten opzichte van de kwaliteit niet altijd o.k.

Gereisd in oktober 2003

Appartement Domizil info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesGeldautomaat

• Wellness behandelingenMassages