Pension Bergblick

Pension
Pension Bergblick
8,5

• Ligging t.o.v. pistes6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bergblick voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Bergblick in het Nederlands

Prima pension!

KeesK
31-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Pension Bergblick (van de familie Heitzmann) is een al wat ouder pension. De kamer inrichting en het sanitair is daardoor niet echt modern, maar wel schoon en goed onderhouden. Mevr. Heitzmann is erg aardig en behulpzaam.

Uitzicht vanuit de kamer en het balkon is prachtig (je kijkt over Kaprun heen, naar Schmittenhohe / Zell am Zee, of richting Maiskogel / Kitzsteinhorn. Het ontbijt is prima, ruim voldoende, en genoeg keus.

Pension is goed verzorgd en erg schoon en netjes

Janpiet en Annamarie
17-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Pension is goed verzorgd en erg schoon en netjes.

Ontbijt is compleet en goed. Kamers zijn ruim, iets gehorig als je luidruchtige buren hebt en voorzien van tv ideaal om de pistes te bekijken en het weer te volgen.

Wel iets verder van het centrum gelegen maar daardoor mooi uitzicht op het dal, op de piste van de Maiskogel en aan de achterzijde zicht op de Gletscher. De afstand is niet storend, wel een klim omhoog omdat het pension op een berg staat.

Bushalte voor de deur maar wandelend ben je ook zo beneden (met skipas gratis vervoer met dorpsbus, Zell am See en Kitzsteinerhorn).

Tip: Heerlijk eten en goede bediening bij restaurant Kitsch und Bitter in Kaprun.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bergblick in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bergblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Bergblick scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.